Управління гуманітарної політики (Публічні закупівлі)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Природний газ (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-19-010533-a)

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)

 

1

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) номенклатурна позиція ДК 021:2015 код  09123000-7 «Природний газ»

2

Вид процедури

Відкриті торги з особливостями згідно пункту 37 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості)

3

Ідентифікатор закупівлі

UA-2023-09-19-010533-a

4

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні вимоги до предмету закупівлі

 

Найменування

Одиниця виміру

Відповідність стандарту

Очікувані обсяги споживання, тис. куб. м.

Природний газ

тис. куб. м.

ГОСТ 5542-87

36.5

 

За одиницю виміру кількості газу при його обліку приймається один кубічний метр (куб. м), приведений до стандартних умов: температура газу (t) = 20 градусів Цельсія, тиск газу (P) = 760 мм ртутного стовпчика (101,325 кПа).

 

Умови постачання природного газу повинні відповідати наступним нормативно-правовим актам:

• Закон України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII;

• Закон України «Про ринок природного газу» 09.04.2015 № 329-VIII;

• Правила постачання природного газу, затверджені постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг 30.09.2015 № 2496;

  • Постановою НКРЕКП  від 30.09.2015 №2493 «Про затвердження Кодексу газотранспортної системи»
  • Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2494 «Про затвердження Кодексу газорозподільних систем»
  • Постановою НКРЕКП від 24.12.2019 №3013 «Про встановлення тарифів для ТОВ «ОПЕРАТОР ГТС УКРАЇНИ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на регуляторний період 2020 – 2024 роки»

• іншим нормативно-правовим актам.

5

Обґрунтування розміру бюджетних призначень та/або очікуваної вартості предмета закупівлі:

Починаючи з 01 жовтня 2015 року правові засади функціонування ринку природного газу України визначаються Законом України «Про ринок природного газу» (далі – Закон про ринок газу). Вказаний закон передбачає функціонування ринку природного газу, побудованого на принципах, зокрема, вільної добросовісної конкуренції, крім діяльності суб’єктів природних монополій, забезпечення рівних прав на доступ до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ. Згідно з положеннями частини першої статті 1 Закону про ринок газу – суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу. Крім цього, частиною другою статті 12 Закону про ринок газу встановлено, що постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем.

Однак, у зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 17.05.2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» на часткову зміну статті 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, та від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ), Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України від 12 серпня 2022 року № 2500-ІХ), продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 23 серпня 2022 року строком на 90 діб.

Також, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №896 від 22.08.2023 року «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 липня 2022 р. №812, цими змінами подовжено дію постанови від 19.07.2022р. №812 «Про затвердження Положення про покладання спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу щодо особливостей постачання природного газу виробникам теплової енергії та бюджетним установам» (із змінами і доповненнями) до 15 квітня 2024 року.

Пунктом 6 цього Положення визначено що ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз Трейдинг» постачає з 1 вересня 2022 року по 15 квітня 2024р. (включно) природний газ бюджетним установам, за ціною, що становить 16390,00 гривень з урахуванням податку на додану вартість за 1000 куб. метрів газу.

Всього ціна газу за 1000 куб. м з ПДВ, з урахуванням тарифу на послуги транспортування та коефіцієнту, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед, становить 16 553,89 грн.

Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: максимальна економія, ефективність та пропорційність.

Враховуючи вищенаведене, Замовник розрахував очікувану вартість закупівлі відповідно до кошторисних розрахунків на період  до 31.12.2023 р. включно та виходячи з потреб природного газу на опалювальний період.

6

Очікувана вартість предмета закупівлі

604 216.99 грн. (шістсот чотири тисячі двісті шістнадцять гривень 99 копійок) з урахуванням ПДВ

7

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби, обрахованої фахівцями Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області на основі фактичного використання природного газу у аналогічних попередніх періодах, показників лічильників для обліку фактичного споживання природного газу та забезпечення суворого режиму економії енергоносіїв у плановому періоді. Загальний обсяг потреби замовника в Закупівлі на період до 31 грудня 2023 року (включно) складає 36.5  тис. куб. м.

 

 


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015 код 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (Паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0 ДК 021:2015: 09134200-9)

Відкриті торги з особливостями UA-2023-08-16-003517-a

 

571 896,00 грн. (п’ятсот сімдесят одна тисяча вісімсот дев’яносто шість гривень 00 копійок)  з ПДВ

Якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами до експлуатації транспортних засобів Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Якість запропонованого товару повинна відповідати діючим Державним стандартам України, технічним умовам, сертифікату якості заводу виробника та чинному законодавству щодо показників якості такого виду товару, а саме:

- Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (зг. Постанови КМУ від 01.08.2013р. № 927) та - ДСТУ 7688:2015 «Топливо дизельне Евро. Технічні умови»; - Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (зг. Постанови КМУ від 01.08.2013р. № 927)

Очікувана вартість закупівлі визначена в порядку передбаченої примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами), з урахуванням цінових даних сайту https://index.minfin.com.ua/markets/fuel/ на дату оголошення закупівлі; відповідно  даних  сайту  «http://vseazs.com/» було зроблено розрахунок очікуваної вартості.


ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

  1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:  Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, код ЄДРПОУ 42963923, місцезнаходження замовника - 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27; категорія - органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»/
  2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги» (Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій закладів освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області ДК 021:2015: код 55523100-3 «Послуги з організації шкільного харчування»)
  3. Ідентифікатор закупівлі: — UA-2023-08-11-005885-a
  4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням кількості дітей різних категорій дітей. Поставка харчування (готові страви) в школи здійснюється надавачем послуг спеціалізованим транспортом в транспортній тарі. Харчування постачається та роздається в герметично запакованому одноразовому посуді/тарі (тарілка, контейнер тощо) надавача послуг на умовах, передбачених договором.

Відповідно до норм Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» одноразовий посуд/тара повинен мати дозвіл на його використання для фасування готових страв для харчування населення, в тому числі в шкільних закладах. На підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати сканований оригінал висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на одноразовий посуд/тару (тарілку, контейнер тощо), виданий уповноваженим на це органом. У разі якщо учасник не є виробником такого посуду/тари та власником такого висновку, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника одноразового посуду/тари про можливість постачання учаснику закупівлі необхідної кількості та відповідної якості одноразового посуду/тари для виконання учасником умов договору про закупівлю послуг. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури та посилання на закупівлю.

Приготування страв для учнів повинно відбуватися з дотриманням усіх технологічних процесів та санітарних норм згідно з нормативно-технологічною документацією, збірниками рецептур страв для харчування дітей.

Постачання Виконавцем готових страв повинно відбуватися з дотриманням вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу, у тому числі з дотриманням вимог законодавства щодо допущення до процесу виробництва та/або обігу харчових продуктів осіб, які мають протипоказання до роботи з харчовими продуктами і присутність яких на робочому місці може спричинити виробництво та/або обіг небезпечних харчових продуктів.

Бракераж страв проводиться у відповідності з діючим положенням про бракераж на підприємствах громадського харчування за участю медичного працівника навчальних закладів.

Виконавець повинен дотримуватися вимог діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду.

Кількість послуг – 1 (одна) послуга.

  1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану.  Затверджено кошторис на 2023 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування. Вартість харчування одного учня пільгових категорій повинна відповідати розміру грошової норми згідно рішення Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області від 28 липня 2023 року  №665-VIII.

Крім цього з урахуванням вартості послуги (розміру націнки). Ціна послуг з організації харчування має включати в себе витрати на закупку продуктів, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, тощо.


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

«Поточний ремонт спортивного залу Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою; вул.40-річчя Перемоги, 24, смт. Таїрове, Одеського району Одеської області» (за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи),

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені  відповідно до потреб УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на «Поточний ремонт спортивного залу Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою; вул.40-річчя Перемоги, 24, смт. Таїрове, Одеського району Одеської області» (за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), розроблений на підставі: завдання замовника на проектування.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертного звіту №19/1349-10/23 від 19.10.2023 року.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: згідно з Рішеннями Таїровської селищної ради № 672-VIII від 14.09.2023 року

Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:

Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, код за ЄДРПОУ 42963923.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015 - 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Спеціалізований шкільний автобус).

Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015 - 34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб у зв’язку із відсутністю в CPV більш підходящого коду класифікатора.

Ідентифікатор закупівлі - UA-2023-11-13-014327-a

Вид процедури закупівлі: відкриті торги згідно пункту 37 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості).

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 3 000 000,00 грн. (Три мільйони грн. 00 коп.).

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби в підвозі школярів транспортним засобом.

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб–сайтах виробників шкільних автобусів в Україні або їх офіційних представників (дилерів), зокрема: https://ukravto.ua/ru/cars/a08; https://isuzu.com.ua/; http://bus.ck.ua/avtobus-ru.html; http://baz.ua/uk/verkhnee-menyu-produkciya-avtobusy/; https://bogdan.ua/

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників автобусів шкільних на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, а також гарантійне та ремонтне обслуговування товару, протягом строку, що визначений Договором., націнка (маржа) постачальника.

Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.

Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – автобусу спеціалізованого для перевезення школярів на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року  № 275, а саме:

Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розмір бюджетного призначення: 3 000 000,00 грн. (Три мільйони грн. 00 коп.) з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.

Нормативно-правове регулювання. ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (далі - Стандарт).

Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю  до 25.12.2023 р. включно.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є одиниця товару. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб замовника становить 1 одиниця.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі такі показники встановлені зокрема: ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги».

Решта технічних та якісних характеристик можливо згаданих за умовами тендерної документації передбачено в перелічених вище нормативних документах.

Постачальник зобов’язується надавати компенсацію споживачу (замовнику) за недотримання показників якості товару постачальником у порядку, затвердженому за Договором, а також Законом України «Про захист прав споживачів».

Технічні та якісні характеристики товару:

 

 

п/п

Найменування показників, одиниця виміру

Вимоги до товару

 

1

2

3

 

1.

Автобус, марка

Автобус спеціалізований для безпечного перевезення школярів до місць навчання і в зворотному напрямку (далі – «автобус») відповідає стандарту ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (без урахування автобусів призначених для перевезення школярів з обмеженою здатністю пересування безпосередньо у кріслах – колясках).

 

2.

Зовнішній вигляд

Зовні пофарбований в жовтий колір. По боках має надпис «Шкільний автобус». Спереду і ззаду на кузов автобусу нанесені розпізнавальні знаки: «Діти»; «Обмеження максимальної швидкості» з цифровою величиною обмеження максимальної швидкості – 70. Автобус обладнаний двома проблисковими маячками оранжевого кольору, встановленими на передній і задній частинах даху.

 

3.

Загальна пасажиромісткість без водія

не менше 31 місця

 

4.

Рік виготовлення

2023 р.

 

5.

Система вентиляції та кондиціонування

Люк на даху та кватирки бічних вікон.

 

 

6. Основні технічні характеристики автобуса:

6.1.

Двигун

Дизельний

 

6.2.

Об’єм двигуна

не менше 5000  см³

 

6.3

Відповідність екологічним нормам

не нижче ЄВРО-5

 

6.4

Коробка передач

механічна

 

6.5

Передня підвіска

Залежна, ресорна

 

6.6

Задня підвіска

залежна, пневморесорна або пневматична

 

6.7.

Рульове керування

З гідропідсилювачем

 

6.8

Система гальмування

Робочі гальма: (гідравлічні з вакуумним підсилювачем, двоконтурні з дисковими гальмами на передній осі і задньому мосту)

Стояночні гальма: (з колодковим гальмом, скеровані на трансмісію)

Механічний привід

Наявна антиблокувальна гальмівна система (ABS)

Наявна допоміжна система гальмування

 

6.9

Ємність паливного баку

Не менше ніж 100 л.

 

7.

Максимальна швидкість

Не більше 70 км/год

 

8.

Безпека

Автобус оснащений не менше як двома медичними аптечками та двома сертифікованими в Україні порошковими вогнегасниками.

 

9.

Підлога

Підлога автобуса покрита матеріалом, що перешкоджає ковзанню. Проходи в салоні автобуса відповідають вимогам ДСТУ 7031:2009

 

10.

Сидіння

Пасажирські сидіння спеціалізовані, обладнані поясовими ременями безпеки та місцями кріплення для них, а з боку проходу сидіння мають підлокітники. Розташування сидінь дозволяє супроводжуючим здійснювати нагляд за школярами під час руху автобуса.

 

11.

Двері

Одні службові з правого боку виносні з пневмоприводом, одні аварійні одностулкові двері на петлях з ручним відкриттям по правому борту та двері водія з лівого боку на петлях з ручним відкриттям.

 

12.

Робоче місце водія

Робоче місце водія - окремо від пасажирів, обладнане тахографом, звуковою (зумером) і світловою сигналізацією про перевищення швидкості 70 км/год та приведення в дію обмежувача швидкості, обладнане кондиціонером, обладнане звуковою сигналізацією (зумером): «Прошу зупинитися!». Кнопки для її вмикання повинні бути рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами.

 

13.

Інші вимоги

Гарантійний строк експлуатації на автобус становить не менше ніж 24 місяці або 100 000 км пробігу з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.

 

Враховуючи положення пункту 6-1 Закону України «Про публічні закупівлі», яким встановлено що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 Розділу X Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2023 році - 15 відсотків. Оскільки, даний предмет закупівлі підпадає категорії товарів що згадано в 2 пункту 6-1 Розділу X Закону, виробництво запропонованого товару, що не повинно бути менше 15%.

 

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:

1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами.

2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

Природний газ, код 09120000-6 «Газове паливо» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Природний газ -корисна копалина, яка є сумішшю вуглеводнів та невуглеводневих компонентів, перебуває у газоподібному стані за стандартних умов (тиск-760 мм ртутного стовпа і температура -20 градусів за Цельсієм) і є товарною продукцією.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що закуповується, повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару, зокрема Закону України «Про ринок природного газу» № 329-VIII від 09.04.2015, Правилам постачання природного газу, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2496.

Якість, фізико-хімічні показники (ФХП) та інші характеристики природного газу, який постачається замовнику, повинні відповідати вимогам, визначеним Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2493 (далі — Кодекс № 2493), Кодексом газорозподільних систем, затвердженим постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 30.09.2015 № 2494 (далі — Кодекс № 2494).

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання природного газу.

За одиницю виміру кількості природного газу при його обліку приймається один кубічний метр (куб. м), приведений до стандартних умов: температура (t) = 20 градусів за Цельсієм, тиск (Р) = 760 мм ртутного стовпчика (101,325 кПа).

До ціни тендерної пропозиції учасник зобов’язаний включити послуги із замовлення (бронювання) потужності щодо кожного періоду та обсягу постачання газу за договорами постачання природного газу.

Ціна на предмет даної закупівлі обов'язково повинна включати до вартості ціни тендерної пропозиції вартість послуг, пов’язаних з транспортуванням газу до точки входу в газорозподільну систему, до якої підключено об’єкти Замовника, витрати на оплату послуги замовленої потужності, що здійснюється постачальником газу на підставі Договору транспортування природного газу з Оператором ГТС, відповідно до норм Кодексу ГТС за тарифами, що визначені НКРЕКП.

При цьому до ціни газу не включається вартість послуг з розподілу природного газу, що є предметом регулювання окремого договору між Замовником та Оператором газорозподільної системи.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) природного газу за попередні періоди. Розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін, в електронній системі закупівель, постачальників природного газу на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до примірної методики визначення ринкової вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. №275 (зі змінами та доповненнями)..

Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до наявного фінансування.

 

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій закладів освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області (ДК 021:2015: код 55520000-1 «Кейтерингові послуги»)

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням кількості дітей різних категорій дітей. Поставка харчування (готові страви) в школи здійснюється надавачем послуг спеціалізованим транспортом в транспортній тарі. Харчування постачається та роздається в герметично запакованому одноразовому посуді/тарі (тарілка, контейнер тощо) надавача послуг на умовах, передбачених договором.

Відповідно до норм Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» одноразовий посуд/тара повинен мати дозвіл на його використання для фасування готових страв для харчування населення, в тому числі в шкільних закладах.

Виконавець повинен дотримуватися вимог діючого законодавства щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви, а також вимог законодавства про проходження працівниками санітарного огляду.

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі зазначені в Додатку 2 до Тендерної документації.

Кількість послуг – 1 (одна) послуга.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану.  Затверджено кошторис на 2024 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на продукти харчування. 

 

Вартість харчування одного учня пільгових категорій повинна відповідати розміру грошової норми згідно рішення Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області від 15 грудня 2023 року  №737-VIII.

Крім цього з урахуванням вартості послуги (розміру націнки). Ціна послуг з організації харчування має включати в себе витрати на закупку продуктів, приготування, а також витрати на прибирання та миття посуду, тощо.

 

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1

Назва предмета закупівлі

Електрична енергія, код 09310000-5 – Електрична енергія за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

2

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Термін постачання — з дати укладання договору до 31 грудня 2024 р.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю

виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої

пристроями потужністю в один кіловат протягом однієї години.

Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів замовника, та враховуючи

обсяги споживання попереднього календарного року, становить 192 000 кВт. год на 2024р.

 

Пунктом 1.1.2 пункту 1.1 розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.

Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Порядком № 375, Законом, ПРРЕЕ, КСР, умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-

правовими актами.

Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності». Стосовно технічних, якісних характеристик предмета закупівлі передбачається необхідність застосування заходів із захисту довкілля, у тому числі під час виконання договору про закупівлю. Електропостачальник зобов’язується дотримуватися передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля.

3

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення

Очікувана вартість предмета закупівлі - 1 251 840 грн з ПДВ.

Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом споживання (річного та місячного) електричної енергії за календарний рік (бюджетний період). Замовником здійснено розрахунок

очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки,

торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін електропостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії, закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньодобовому ринку або ринку електричної енергії на добу наперед), послуги з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначені законодавством податки та збори.

 

Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району

Одеської області
ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного

призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне

використання державних коштів» (зі змінами))

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в
Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та
громадських формувань:
Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського
району Одеської області, код за ЄДРПОУ 42963923.
Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником
(у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви
відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за
наявності): ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Легковий автомобіль з
нульовим пробігом Citroen C-Elysee або еквівалент ДК 021:2015: 34111200-0).
Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-11-010331-a
Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями згідно пункту 3 7
прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від
25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету
Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель
товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні
закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з
дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі -
Особливості).
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 620
000,00 грн. (Шістсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом
порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної
вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки,
торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін
на аналогічну продукцію на офіційних веб–сайтах офіційних представників (дилерів).
При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін
постачальників легкових автомобілів на дату формування очікуваної вартості предмета
закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій)
у вільному доступі, отриманих комерційних пропозицій, а також за результатами
аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/ . До ціни
товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути
сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита
(для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на
доставку, перевезення до місця визначеного замовником, а також гарантійне та ремонтне
обслуговування товару, протягом строку, що визначений Договором., націнка (маржа)
постачальника.
Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково
враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які
забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та
здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються
відповідно до встановлених бюджетних призначень.
Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної
вартості предмета закупівлі – легкового автомобіля на підставі пункту 3 розділу ІІІ
Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено

наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
18.02.2020 року № 275, а саме:
Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації
вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних
полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті
торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні
закупівлі».
Розмір бюджетного призначення: 620 000,00 грн. (Шістсот двадцять тисяч грн.
00 коп.) з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.
Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання
Договору про закупівлю до 15.04.2024р. включно.
Кількісною характеристикою предмета закупівлі є одиниця товару. Обсяг,
необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб замовника становить 1 штука.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі такі
показники: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати
вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам
державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного
природоохоронного законодавства. Автомобіль, який є предметом закупівлі, на момент
поставки повинен бути укомплектований пакетом документів необхідних для їх реєстрації
в сервісних центрах, відповідно до законодавства України, посібником по експлуатації,
сервісною книжкою тощо. Супутня документація повинна бути виконана українською
мовою. У разі, якщо оригінал супутньої документації складений іншою мовою, він
обов’язково має супроводжуватись автентичним перекладом українською мовою.
Поставка товару повинна супроводжуватися видатковою накладною, супутньою
документацією виробника (настанова щодо експлуатування, сервісна книжка тощо).
Доставка товару здійснюється за рахунок Учасника за вказаною Замовником адресою.

Технічні та якісні характеристики товару:

Найменування/характеристика предмета

закупівлі

Вимоги до технічних
характеристик та комплектації
предмета закупівлі

Легковий автомобіль з нульовим пробігом
Citroen C-Elysee або еквівалент Кількість – 1 од.
Рік виготовлення не раніше 2023 р.

Кузов
Тип кузову седан
Кількість посадочних місць 5
Кількість дверей 4
Колір білий
Двигун

Об’єм , см³ не менше 1580
Максимальна потужність (к.с.) не менше 115
Тип пального Бензин
Екологічний стандарт не менше Євро-5
Об’єм паливного бака (л) не менше 49
Кількість циліндрів не менше 4
Кількість клапанів не менше 16

Трансмісія
Тип приводу передній
КПП механічна не менше 5 ступенів

Гальмівна система

Передні гальма дискові вентильовані
Задні гальма барабанні
Габарити

Довжина (мм) не менше 4419
Ширина з дзеркалами(мм) не більше 1990
Висота (мм) не більше 1480
Колісна база (мм) не менше 2650
Об’єм багажного відділення (dm³) не менше 500

Вага

Споряджена маса (кг) не менше 1050
Повна маса (кг) не більше 1535
Специфікація автомобіля:
БЕЗПЕКА
ABS - антиблокувальна система гальм Наявне
ESP - електронна система стабілізації Наявне
Круїз-контроль Наявне
Сигналізатор про непристебнуті ремені
безпеки Наявне
Автоматичне блокування дверей під час руху Наявне
Електропідсилювач керма Наявне
Фронтальна подушка безпеки водія Наявне
Фронтальна подушка безпеки переднього
пасажира Наявне
Система кріплення дитячих автокрісел
ISOFIX Наявне
Імобілайзер Наявне
Центральний замок + пульт PLIP Наявне
Металевий захист двигуна Наявне
Підголівники заднього ряду сидінь Наявне
КОМФОРТ
Бортовий комп’ютер Наявне
Регулювання рульової колонки по висоті Наявне
Електричні склопідйомники передніх дверей Наявне
Механічні склопідйомники задніх дверей Наявне
Сидіння водія, що регулюється по висоті Наявне
Задній ряд сидінь, що складається у
співвідношеннях 1/3 - 2/3 Наявне
Автоматизований кондиціонер Наявне
Обігрів заднього скла Наявне
Зовнішні дзеркала заднього виду з
електрорегулюванням та обігрівом Наявне
ІНТЕР’ЄР

Оздоблення салону Темна тканина

МУЛЬТИМЕДІА

Сенсорний екран 7", MirrorLink,
радіоприймач, 4 динаміка, Bluetooth, USB -
роз’єм

Наявне
ОСВІТЛЕННЯ ТА ОГЛЯДОВІСТЬ
Галогенові фари головного світла Наявне
Денні ходові LED вогні Наявне
Протитуманні фари Наявне
ЕКСТЕР’ЄР
Сталеві колісні диски R16, шини 195/55 R16 /
+ повнорозмірне стальне запасне колесо R16 Наявне
Фарба емаль (БІЛИЙ ) Білий
Гарантійні зобов’язання

Не менше 3 років або 100 000 кілометрів
пробігу Наявне
Інші умови до учасників:
1. Передача автомобіля здійснюється по акту приймання-передачі та згідно переліку
комплектності автомобіля.
2. Комплект гумових килимків салону входить у вартість пропозиції та
поставляється до автомобіля.
3. Учасник на підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам
тендерної документації повинен надати наступні документи:
- гарантійний лист, в якому зазначається, що Товар, який буде постачатися за договором
про закупівлю, не має дефектів, пов'язаних з матеріалом, з якого він виготовлений, та/або
процесом виробництва, відповідає за якістю і комплектністю паспорту виробника та/або
сертифікату відповідності, вимогам державних стандартів України та/або інших
документів, що підтверджують якість виробів даного типу, а також, відповідно до якого
товар не обтяжений ніякими зобов'язаннями перед третіми особами (в тому числі не є
об'єктом застави), та по відношенню до нього не існує інших обставин, що обмежують
можливість його придбання та використання Замовником;
- гарантійний лист про те, що товар, який є предметом закупівлі, є новим і таким, що не
був у використанні та виготовлений не раніше 2023 року, відповідність екологічним
нормам не нижче EURO-6, технічно справний, комплектуючі та матеріали - такі, що не
були у вживанні;
- гарантійний лист, в якому Учасник повинен зазначити гарантійний строк
обслуговування автомобілів .
- гарантійний лист щодо підтвердження наявності в Учасника повноважень на реалізацію
автомобіля, що є предметом цієї закупівлі, та надання всіх необхідних документів
необхідних для їх реєстрації;
- довідка про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до
предмету закупівлі, наведених у Додатку № 2 до цієї Документації;
- копію/зразок сертифікату відповідності;
- Учасники, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб'юторами виробника
товару, повинні надати:
- Копію договору про співпрацю із виробником (дилерського договору) або інший
документ, який підтверджує можливість постачання товару Учаснику.
Учасники, які є виробниками товару повинні надати:
- Копію свідоцтва про присвоєння товару штрихового коду GS1, або сертифікату
продукції власного виробництва, або іншого документа, який підтверджує, що Учасник є
виробником товару.
- Обов’язкова наявність чинного сертифікату відповідності або сертифікату типу
(учасник повинен надати в складі пропозиції копію чинного сертифікату, дійсного на дату
розкриття).
Гарантійний лист (оригінал) від свого імені, який підтверджує можливість постачання
товару замовнику згідно з умовами тендерної документації
Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури
відкритих торгів:
1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами.
2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей
здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених
Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану
в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022
р. № 1178.

Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області

 

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі товару, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань:

Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, код за ЄДРПОУ 42963923.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Легковий автомобіль з нульовим пробігом Citroen C-Elysee або еквівалент ДК 021:2015: 34111200-0 для потреб комунальної установи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області «Центр надання соціальних послуг»).

Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-03-25-009015-a

Вид процедури закупівлі: відкриті торги з особливостями згідно пункту 37 прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та з урахуванням положення Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості).

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 620 000,00 грн. (Шістсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.

Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів / послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275, а також моніторингом цін на аналогічну продукцію на офіційних веб–сайтах офіційних представників (дилерів).

При цьому розрахунок очікуваної вартості проводився згідно з аналізом цін постачальників легкових автомобілів на дату формування очікуваної вартості предмета закупівлі, що оприлюднені на веб-сайтах та прейскурантах цін (комерційних пропозицій) у вільному доступі, отриманих комерційних пропозицій, а також за результатами аукціонів закупівлі в системі Prozorro за посиланням https://prozorro.gov.ua/. До ціни товару включена вартість товару, витрати та тарифи, що сплачується або мають бути сплачені Учасником згідно чинного законодавства України зокрема: сплату ввізного мита (для нерезидентів та імпортерів); податки та інші збори і обов’язкові платежі, витрати на доставку, перевезення до місця визначеного замовником, а також гарантійне та ремонтне обслуговування товару, протягом строку, що визначений Договором., націнка (маржа) постачальника.

Водночас, розпоряднику (одержувачу) бюджетних коштів необхідно обов’язково враховувати вимоги частини першої статті 23 БКУ та частини четвертої статті 48 БКУ, які забороняють взяття розпорядниками (одержувачами) бюджетних зобов’язань та здійснення платежів без відповідних бюджетних асигнувань, що в свою чергу надаються відповідно до встановлених бюджетних призначень.

Враховуючи все вище описане, виникають підстави для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі – легкового автомобіля на підставі пункту 3 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 року  № 275, а саме:

Замовник дотримуючись принципів пропорційності, прозорості та недискримінації вираховував очікувану вартість згідно порядку описаного вище та зазначив в екранних полях при створенні оголошення про початок проведення публічної закупівлі – відкриті торги, відповідно до пункту 4 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».

Розмір бюджетного призначення: 620 000,00 грн. (Шістсот двадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ згідно з планом кошторисних асигнувань Замовника.

Обґрунтування технічних характеристик. Термін постачання — з дати укладання Договору про закупівлю  до 22.04.2024р. включно.

Кількісною характеристикою предмета закупівлі є одиниця товару. Обсяг, необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб замовника становить 1 штука.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі такі показники: Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Автомобіль, який є предметом закупівлі, на момент поставки повинен бути укомплектований пакетом документів необхідних для їх реєстрації в сервісних центрах, відповідно до законодавства України, посібником по експлуатації, сервісною книжкою тощо. Супутня документація повинна бути виконана українською мовою. У разі, якщо оригінал супутньої документації складений іншою мовою, він обов’язково має супроводжуватись автентичним перекладом українською мовою.  Поставка товару повинна супроводжуватися видатковою накладною, супутньою документацією виробника (настанова щодо експлуатування, сервісна книжка тощо).  Доставка товару здійснюється за рахунок Учасника за вказаною Замовником адресою.

Технічні та якісні характеристики товару:

Найменування/характеристика предмета закупівлі

Вимоги до технічних

характеристик та комплектації предмета закупівлі

Легковий автомобіль з нульовим пробігом Citroen C-Elysee або еквівалент

Кількість – 1 од.

Рік виготовлення

не раніше 2023 р.

Кузов

Тип кузову

седан

Кількість посадочних місць

5

Кількість дверей

4

Колір

білий

Двигун

Об’єм , см³

не менше 1580

Максимальна потужність (к.с.)

не менше 115

Тип пального

Бензин

Екологічний стандарт

не менше Євро-5

Об’єм паливного бака (л)

не менше 49

Кількість циліндрів

не менше 4

Кількість клапанів

не менше 16

Трансмісія

Тип приводу

передній

КПП

механічна не менше 5 ступенів

Гальмівна система

Передні гальма

дискові вентильовані

Задні гальма

барабанні

Габарити

Довжина (мм)

не менше 4419

Ширина з дзеркалами(мм)

не більше 1990

Висота (мм)

не більше 1480

Колісна база (мм)

не менше 2650

Об’єм багажного відділення (dm³)

не менше 500

Вага

Споряджена маса (кг)

не менше 1050

Повна маса (кг)

не більше 1535

Специфікація автомобіля:

БЕЗПЕКА

ABS - антиблокувальна система гальм

Наявне

ESP - електронна система стабілізації

Наявне

Круїз-контроль

Наявне

Сигналізатор про непристебнуті ремені безпеки

Наявне

Автоматичне блокування дверей під час руху

Наявне

Електропідсилювач керма

Наявне

Фронтальна подушка безпеки водія

Наявне

Фронтальна подушка безпеки переднього пасажира

Наявне

Система кріплення дитячих автокрісел ISOFIX

Наявне

Імобілайзер

Наявне

Центральний замок  + пульт PLIP

Наявне

Металевий захист двигуна

Наявне

Підголівники заднього ряду сидінь

Наявне

КОМФОРТ

Бортовий комп’ютер

Наявне

Регулювання рульової колонки по висоті

Наявне

Електричні склопідйомники передніх дверей

Наявне

Механічні склопідйомники задніх дверей

Наявне

Сидіння водія, що регулюється по висоті

Наявне

Задній ряд сидінь, що складається у співвідношеннях 1/3 - 2/3

Наявне

Автоматизований кондиціонер

Наявне

Обігрів заднього скла

Наявне

Зовнішні дзеркала заднього виду з електрорегулюванням та обігрівом

Наявне

ІНТЕР’ЄР

Оздоблення салону

Темна тканина

МУЛЬТИМЕДІА

Сенсорний екран 7", MirrorLink, радіоприймач, 4 динаміка, Bluetooth, USB - роз’єм

Наявне

ОСВІТЛЕННЯ ТА ОГЛЯДОВІСТЬ

Галогенові фари головного світла

Наявне

Денні ходові LED вогні

Наявне

Протитуманні фари

Наявне

ЕКСТЕР’ЄР

Сталеві колісні диски R16, шини 195/55 R16 / + повнорозмірне стальне запасне колесо R16

Наявне

Фарба емаль (БІЛИЙ )

Білий

Гарантійні зобов’язання

Не менше 3 років або 100 000 кілометрів пробігу

Наявне

Інші умови до учасників:

  1. Передача автомобіля здійснюється по акту приймання-передачі та згідно переліку комплектності автомобіля.
  2. Комплект гумових килимків салону входить у вартість пропозиції та поставляється до автомобіля.
  3. Учасник на підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам тендерної документації повинен надати наступні документи:

- гарантійний лист, в якому зазначається, що Товар, який буде постачатися за договором про закупівлю, не має дефектів, пов'язаних з матеріалом, з якого він виготовлений, та/або процесом виробництва, відповідає за якістю і комплектністю паспорту виробника та/або сертифікату відповідності, вимогам державних стандартів України та/або інших документів, що підтверджують якість виробів даного типу, а також, відповідно до якого товар не обтяжений ніякими зобов'язаннями перед третіми особами (в тому числі не є об'єктом застави), та по відношенню до нього не існує інших обставин, що обмежують можливість його придбання та використання Замовником;

- гарантійний лист про те, що товар, який є предметом закупівлі, є новим і таким, що не був у використанні та виготовлений не раніше 2023 року, відповідність екологічним нормам не нижче EURO-5, технічно справний, комплектуючі та матеріали - такі, що не були у вживанні;

- гарантійний лист, в якому Учасник повинен зазначити гарантійний строк обслуговування автомобілів .

- гарантійний лист щодо підтвердження наявності в Учасника повноважень на реалізацію автомобіля, що є предметом цієї закупівлі, та надання всіх необхідних документів необхідних для їх реєстрації;

- довідка про дотримання та можливість виконання Учасником технічних вимог до предмету закупівлі, наведених у Додатку № 2 до цієї Документації;

копію/зразок сертифікату відповідності;

- Учасники, які є офіційними представниками, дилерами, дистриб'юторами виробника товару, можуть надати:

- Копію договору про співпрацю із виробником (дилерського договору) або інший документ, який підтверджує можливість постачання товару Учаснику.

Учасники, які є виробниками товару повинні надати:

  • Копію свідоцтва про присвоєння товару штрихового коду GS1, або сертифікату продукції власного виробництва, або іншого документа, який підтверджує, що Учасник є виробником товару.
  • Обов’язкова наявність чинного сертифікату відповідності або сертифікату типу (учасник повинен надати в складі пропозиції копію чинного сертифікату, дійсного на дату розкриття).

Гарантійний лист (оригінал) від свого імені, який підтверджує можливість постачання товару замовнику згідно з умовами тендерної документації

Нормативно-правові акти, що формують підстави застосування процедури відкритих торгів:

1. Закон України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року зі змінами.

2. Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.

 

 

 
20 Вересня, 2024 р., 15:00
Управління гуманітарної політики Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області
12 Липня, 2024 р., 15:20
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості щодо закупівлі робіт «Реконструкція внутрішніх електричних мереж з метою впровадження заходів із енергозбереження та підвищення енергоефективності Таїровського ліцею Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області
14 Серпня, 2023 р., 09:27
ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь