Публічні закупівлі

Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Придбання обладнання для системи кондиціювання приміщення центру надання адміністративних послуг за адресою: селище Таїрове, вул. Перемоги, 71 та кондиціонерів для адміністративної будівлі Таїровської селищної ради з супутніми послугами по монтажу ДК 021:2015: 42512200-0)

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями UA-2025-05-27-006212-a

Очікувана вартість предмета закупівлі – 862 636,00 грн. (вісімсот шістдесят дві тисячі шістсот тридцять шість гривень 00 копійок)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:


з/п

Назва

Вимога

Кіл-сть

1

Кондиціонер
(тип 1)

Тип

Спліт-система

6

Тип хладогену

R-32

Тип компресора кондиціонера

DC інвертор

або інвертор

Потужність (продуктивність)  на охолодження

Не менше 2,6 кВт

Потужність (продуктивність)  на обігрів

Не менше 2,65 кВт

Діапазон зовнішньої температури для роботи на обігрів

Не гірше -25 ˚С до  +24 ˚С

Діапазон зовнішньої температури для роботи на охолодження

Не гірше +18 ˚С  до +43 ˚С

Енергетичний клас на охолодження

Не гірше A++

Функція точного контролю температури

(режим

I Feel)

Наявність функції  точного контролю температури, режим 

I Feel

Рівень звукової потужності (внутрішній блок)

Не більше 42 dB (A)

Рівень звукової потужності (зовнішній блок)

Не більше 52 dB (A)

Генератор іонів (Cold plasma)

Наявність генератора іонів, Cold plasma

Можливість дистанційного керування (WI-FI модуль)

Наявність

WI-FI модуля

2

Кондиціонер
(тип 2)

Тип

Спліт-система

2

Тип хладогену

R-32

Тип компресора кондиціонера

DC інвертор

або інвертор

Потужність (продуктивність) на охолодження

Не менше 3,4 кВт

Потужність (продуктивність)  на обігрів

Не менше 3,5 кВт

Діапазон зовнішньої температури для роботи на обігрів

Не гірше -25 ˚С до  +24 ˚С

Діапазон зовнішньої температури для роботи на охолодження

Не гірше +18 ˚С  до +43 ˚С

Енергетичний клас на охолодження

Не гірше A++

Функція точного контролю температури

(режим

I Feel)

Наявність функції  точного контролю температури, режим 

I Feel

Рівень звукової потужності (внутрішній блок)

Не більше 44 dB (A)

Рівень звукової потужності (зовнішній блок)

Не більше 54 dB (A)

Генератор іонів (Cold plasma)

Наявність генератора іонів, Cold plasma

Можливість дистанційного керування (WI-FI модуль)

Наявність

WI-FI модуля

3

Кондиціонер
(тип 3)

Тип

Спліт-система касетна

4

Тип хладогену

R-32

Тип компресора кондиціонера

DC інвертор

Потужність (продуктивність)  на охолодження

Не менше 7,1 кВт

Потужність (продуктивність)  на обігрів

Не менше 7,8 кВт

Діапазон зовнішньої температури для роботи на обігрів

Не гірше -20 ˚С до  +24 ˚С

Діапазон зовнішньої температури для роботи на охолодження

Не гірше -20 ˚С до  +50 ˚С

Енергетичний клас на охолодження

Не гірше A++

Сезонний коефіцієнт енергоефективності, на охолодження (SEER)

Не гірше 6,7 Вт/Вт

Сезонний коефіцієнт енергоефективності на обігрів

(SCOP)

Не гірше 4,3 Вт/Вт

Рівень звукової потужності (внутрішній блок)

Не більше 51 dB (A)

Рівень звукової потужності (зовнішній блок)

Не більше 69 dB (A)

Можливість дистанційного керування (WI-FI)

Опція

Джерело живлення

В зовнішньому блоці 220 – 240

Вага зовнішнього блоку

(Нетто)

Не менше 41 кг

Вага внутрішнього блоку (Нетто)

Не більше 21 кг

5

Супутні послуги з монтажу

Послуга з монтажу, підключення та налаштування кондиціонера

12

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Очікувана вартість на закупівлю складає 862 636,00 грн. (вісімсот шістдесят дві тисячі шістсот тридцять шість гривень 00 копійок).

 


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

«Капітальний ремонт буд. літ. «А» Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 24, в частині утеплення та опорядження фасадів, відновлення вимощення та посилення фундаментів. Коригування» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).

Відкриті торги з особливостями

UA-2025-05-26-004923-a

34 187 904,60 грн. (Тридцять чотири мільйони сто вісімдесят сім тисяч дев’ятсот чотири грн. 60 коп.); кошти місцевого бюджету – 34 187 904,60 грн. (Тридцять чотири мільйони сто вісімдесят сім тисяч дев’ятсот чотири грн. 60 коп.)

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені  відповідно до потреб Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, проектно – кошторисної документації  та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації разом з додатками до неї, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. Проектно кошторисна документація з капітального ремонту буд. літ. «А» Таїровського закладу загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 24, в частині утеплення та опорядження фасадів, відновлення вимощення та посилення фундаментів. Коригування розроблено відповідно до вимог: Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проєктних, науковопроєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво».

Клас наслідків об’єкту будівництва  - СС2.

Роботи повинні бути виконанні з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», іншим нормативно – правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору з метою забезпечення надійності, міцності, стійкості і довговічності конструкцій, монтажу технологічного та інженерного обладнання/матеріалів. Технічні вимоги містять перелік робіт, які Учасник – переможець повинен виконати та здати об’єкт за Договором про закупівлю.

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту (позитивний) №29/868-04/25 від 29 квітня 2025 року. Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 34 187 904,60 грн. (Тридцять чотири мільйони сто вісімдесят сім тисяч дев’ятсот чотири грн. 60 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №2 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.

 


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби (Намет пневмокаркасний з обладнанням ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети).

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями UA-2025-04-24-004706-a

Очікувана вартість предмета закупівлі – 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Розміри Ш x Д x В, мм

4000 x 5000 x 2650

Висота внутрішньої стіни, мм

1800

Макс висота стелі, мм

2200

Вага, кг

100

Площа намету, м2

20

Кількість входів

2

Розмір входів Ш х В, мм

1600 х 2000

Робочі температури

-30 - + 50 oC

Максимальне снігове навантаження, кг/м2

15

Максимальне вітрове навантаження, м/с

27

Тканина тенту

ПВХ тканина 650 г/м2

Тканина дна намету

ПВХ тканина 700 г/м2

Тканина пневмокаркасу

ПВХ тканина 850 г/м2

Поверхня ПВХ

Глянець

Колір

Згідно з замовленням

Кількість вікон

4

Розмір вікон Ш х В, мм

400 х 600

КОМПЛЕКТ ВКЛЮЧАЄ

Пневмокаркас - 1

Зовнішній тент - 1

Дно -1

Сумка для транспортування - 1

Кілки - 8

Сумка для кілків - 1

Мотузки - 4

Молоток - 1

Потужний електричний насос 220 В - 1

Механічний насос - 1

Ремкомплект – 1

ПНЕВМОКАРКАС - Герметичний пневматичний арочний каркас з поздовжніми балками, який зібрано в єдину конструкцію. Наповнення каркасу виконується за допомогою повітряного насосу через повітряні клапани. Каркас має 2 клапани для насосу, 1 захисний клапан. Каркас має систему кріплення для зовнішнього тенту та внутрішнього текстильного утеплювача. Система кріплення - це нейлонові ремені 40 мм з липучкою для швидкого кріплення та регулювання тентів. Стійки пневмокаркасу мають додатковий захист підошви від пошкоджень. Каркас тримає тиск повітря без підкачування не менше одного тижня.

ЗОВНІШНІЙ ТЕНТ З ДНОМ - Зовнішній тент із дном є цільним виробом, вироблено із стійкого до зовнішніх впливів матеріалу ПВХ. Зовнішній тент інтегровано з пневмокаркасом. Він має вікна, двері. Вікна зовнішнього тенту мають три шари: світло-захисна шторка, прозора плівка та анти-москітна сітка. Шари вікон фіксуються липучкою у закритому стані та пошарово підіймаються та закріплюються зверху за допомогою липучки. Двері зовнішнього тенту відкриваються за допомогою застібки блискавки. У відкритому стані двері закріплюються зверху за допомогою фурнітури “фастекс”. По верхньому борту намету є 4 кільця з мотузками для розтяжки намету на ділянці для протидії вітровим навантаженням. По кутах знизу є 4 кільця для фіксації дна намету на ґрунті. Закріплення до ґрунту проводиться металевими кілками. По кутах знизу є 6 кілець, для фіксації дна намету на ґрунті. Закріплення до ґрунту проводиться металевими оцинкованими кілками довжиною 500 мм.

Тент включає:

Проходи для зовнішньої кліматичної установки D365 мм - 2

Тришарові вікна - 4

Двері - 2

Прохід для електрики – 1

РЕМКОМПЛЕКТ Клей, затверджувач, тканина, пензлик, нарізка тканини.

ЕЛЕКТРОПРОВОДКА та ОСВІТЛЕННЯ (додаткова комплектація) Електропроводка виготовлена з гумового проводу марки КГ, який є тривким до низьких температур. Ступінь захисту IP67. Ступінь захисту розеток IP44. Електропроводка має розетки, роз’єми для приладів освітлення. Для безпечної експлуатації вся проводка зроблена по кутам стелі, розетки спускаються зверху на висоту 0,5 м до землі. Електропроводка та прилади освітлення закріплюються на півкільцях внутрішнього тенту. Довжина проводу для підключення системи до генератора 10 м.

Електрична система включає:

Проводка з герметичними конекторами - 1

Подвійні розетки IP44 - 4

LED світильник IP67 - 2

Бокс для зберігання - 1

Вимикач – 1

ЕЛЕКТРИЧНИЙ НАСОС Scoprega Bravo GE 900/230V ARS. Насос передбачає можливість накачування повітря до пневмокаркасу намету, а також зворотнє примусове відкачування повітря із пневмокаркасу для його швидкого здування.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Очікувана вартість на закупівлю складає 300 000,00 грн. (триста тисяч гривень 00 копійок).


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015: 71340000-3: Комплексні інженерні послуги (Розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок усіх категорій та форм власності в межах території Таїровської селищної територіальної громади Одеського району Одеської області з можливістю подальшого розміщення матеріалів нормативної грошової оцінки у геоінформаційній системі ДК 021:2015: код 71340000-3)

Відкриті торги з особливостями

UA-2025-03-28-005448-a

500 000,00 грн. (п'ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ

У замовника є необхідність у закупівлі послуг даного виду, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду послуг.

Документи і матеріали, що повинні бути представлені за результатами виконаних робіт: Перетворення графічної частини документації із землеустрою, нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та за межами населених пунктів та матерiалів мiстобудiвної документації в електронний (цифровий) вигляд для формування карт в межах території Таїровської селищної територіальної громади Одеського району Одеської області (складається в електронному вигляді). Створення векторних карт, шляхом перетворення графічної частини документації із землеустрою, нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та за межами населених пунктів та матерiалів мiстобудiвної документації в електронний (цифровий) вигляд в межах території Таїровської селищної територіальної громади Одеського району Одеської області та векторизації сканованих (цифрових) зображень графічної частини матеріалів документації із землеустрою щодо формування території  сільських, селищних, міських рад, матеріалів з  нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та за межами населених пунктів минулих років (складається в електронному вигляді). Технічна документація з нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах території Таїровської селищної територіальної громади Одеського району Одеської області, виготовляється у чотирьох примірниках (перший з копією – замовнику та в електронному вигляді на USB флеш-носії, другий - органу по земельних ресурсах, третій - Державному фонду документації із землеустрою). Графічні матеріали надаються: перший з копією у паперовому вигляді та в електронному вигляді на USB флеш-носії – замовнику, другий - органу по земельних ресурсах, третій - Державному фонду документації із землеустрою і складаються із: Схема оціночних районів; Схема природно-сільськогосподарських районів на територію територіальної громади; Картограма агровиробничих груп ґрунтів на територію територіальної громади. Розрахунок прикладів з нормативної грошової оцінки земельних ділянок по кожній категорії в межах всіх оціночних районах на території Таїровської селищної територіальної громади Одеського району Одеської області виготовляється у двох примірниках – замовнику та в електронному вигляді на USB флеш-носії. Електронний документ згідно з додатком 1 до постанови Кабінету Міністрів України № 1051 від 17.10.2012 «Про затвердження Порядку ведення Державного земельного кадастру» (складається в електронному вигляді). Витяг з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць надається в паперовому вигляді.

Очікувана вартість  предмета закупівлі складає 500 000,00 грн. (п'ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких послуг.

Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану.  Затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм.

 


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС - ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Пластикові контейнери 1100 л для збору ТПВ ДК 021:2015: 44613800-8; Пластикові контейнери 1100 л для збору скла ДК 021:2015: 44613700-7; Пластикові контейнери 1100 л для збору паперу ДК 021:2015: 44613700-7; Пластикові контейнери 1100 л для збору пластику ДК 021:2015: 44613700-7; Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ ДК 021:2015: 44613800-8)

Вид та ідентифікатор закупівлі - Відкриті торги з особливостями UA-2025-02-17-007829-a

Очікувана вартість предмета закупівлі – 1 105 000,00 грн. (один мільйон сто п’ять тисяч гривень 00 копійок)

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Пластикові контейнери 1100 л для збору ТПВ ДК 021:2015: 44613800-8 - 45 шт.

 

Технічні вимоги Замовника

 

1. Загальні положення

  •  

Об'єм – 1,1 м 3 (1100 літрів)

  •  

Стан - новий

  •  

Гарантія не менше 12 місяців з моменту поставки товару

  •  

Країна походження Товару

Технічні параметри:

  •  

Призначення – збір твердих побутових відходів

  •  

Відповідність – EN 840-2

  •  

Загальна вантажопідйомність – не менше 510 кг

  •  

Матеріал – первинний HDPE (поліетилен високої щільності)

  •  

Колеса: 4 шт.

  •  

Колір – коричневий

  •  

Кришка: плоска;

Пластикові контейнери 1100 л для збору скла ДК 021:2015: 44613700-7 - 35 шт.

 

Технічні вимоги Замовника

 

1. Загальні положення

  •  

Об'єм – 1,1 м 3 (1100 літрів)

  •  

Стан - новий

  •  

Гарантія не менше 12 місяців з моменту поставки товару

  •  

Країна походження Товару

Технічні параметри:

  •  

Призначення – роздільний збір скла

  •  

Відповідність – EN 840-2

  •  

Загальна вантажопідйомність – не менше 510 кг

  •  

Матеріал – первинний HDPE (поліетилен високої щільності)

  •  

Колеса: 4 шт.

  •  

Колір – зелений

  •  

Кришка: плоска з двома прогумованими отворами для збору скла;

Пластикові контейнери 1100 л для збору паперу ДК 021:2015: 44613700-7 - 35 шт.

 

Технічні вимоги Замовника

 

 

1. Загальні положення

  •  

Об'єм – 1,1 м 3 (1100 літрів)

  •  

Стан - новий

  •  

Гарантія не менше 12 місяців з моменту поставки товару

  •  

Країна походження Товару

Технічні параметри:

  •  

Призначення – роздільний збір паперу

  •  

Відповідність – EN 840-2

  •  

Загальна вантажопідйомність – не менше 510 кг

  •  

Матеріал – первинний HDPE (поліетилен високої щільності)

  •  

Колеса: 4 шт.

  •  

Колір – синій

  •  

Кришка: Плоска з отвором для паперу, що має «капюшон»;

Пластикові контейнери 1100 л для збору пластику ДК 021:2015: 44613700-7 - 5 шт.

 

Технічні вимоги Замовника

 

 

1. Загальні положення

  •  

Об'єм – 1,1 м 3 (1100 літрів)

  •  

Стан - новий

  •  

Гарантія не менше 12 місяців з моменту поставки товару

  •  

Країна походження Товару

Технічні параметри:

  •  

Призначення – роздільний збір пластику

  •  

Відповідність – EN 840-2

  •  

Загальна вантажопідйомність – не менше 510 кг

  •  

Матеріал – первинний HDPE (поліетилен високої щільності)

  •  

Колеса: 4 шт.

  •  

Колір – жовтий

  •  

Кришка: Плоска з двома прогумованими отворами для збору пластику;

Євроконтейнер 1100 літрів для збору ТПВ ДК 021:2015: 44613800-8 - 3 шт.

 

Технічні вимоги Замовника

 

 

 

1. Загальні положення

  •  

Об'єм – 1,1 м 3 (1100 літрів), обсяг закупівлі (кількість) – 3 шт.,

гарячеоцинкований

  •  

Стан - новий

  •  

Гарантія не менше 12 місяців з моменту поставки товару

  •  

Країна походження Товару

2. Технічні параметри

  •  

Корпус контейнера складається з 3 елементів з'єднаних суцільним зварювальним швом:

Дно контейнера.

Передня панель з бічними стінками.

Задня панель із бічними стінками.

  •  

Дно контейнера:

Штамповане із цільного листа металу без зварних з'єднань.

Зі штампованими ребрами жорсткості на дні контейнера.

Плоске (не U подібне) з висотою бортів по периметру не менше 60 мм.

Контейнер повинен стійко стояти на землі без коліс.

Товщина металу не менше 1,5 мм.

Зливний отвір у кутку.

  •  

Передня панель з бічними стінками:

Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань.

З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.

Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.

Зі штампованим на передній стороні прямокутним заглибленням розміром не менше 100 (висота) на 250 (ширина) мм для розміщення наклейки з інформацією.

Товщина металу не менше 1,25 мм.

  •  

Задня панель із бічними стінками:

Штампована із цільного листа металу без зварних з'єднань.

Зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості на кутах.

З трирівневими вертикальними штампованими ребрами жорсткості.

Товщина металу не менше 1,25 мм.

  •  

Опори коліс:

Зварне кріплення до дна контейнера.

Товщина металу не менше 3 мм.

  •  

Пластикова плоска кришка:

З можливістю відкриття з трьох сторін.

  •  

Кріплення кришки до корпусу контейнера

Регульоване на болтовому з'єднанні.

  •  

Гребінка:

Дворівнева (зі сходинкою).

Ребра жорсткості не менше 4 штуки.

Товщина металу не менше 2 мм.

  •  

Корпус цапфи:

Штампований із цільного листа металу без зварних з'єднань.

Закритий від попадання опадів.

Зварне кріплення до корпусу контейнера.

Планка, що стикається з рамою контейнера для розподілу навантаження.

  •  

Рама контейнера:

П подібний профіль

Бортик по периметру на рамі для захисту від потрапляння опадів у контейнер

Товщина металу не менше 2 мм

  •  

Ручки на корпусі контейнера:

2 справа

2 ліворуч

  •  

Колеса: 4 штуки (2 з гальмами), диск коліс пластиковий

  •  

Захисні кутові накладки на передній частині контейнера зі штампованими горизонтальними ребрами жорсткості.

  •  

Відповідність EN 840-2

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі - Відповідно до листа Мінекономрозвитку України № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016 при визначенні очікуваної вартості закупівлі під час складання річного плану закупівель замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховувати, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Разом з тим відносини, що виникають у процесі складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання та контролю за дотриманням бюджетного законодавства регулює Бюджетний кодекс України. Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів, робіт і послуг та переліку документів, якими замовник має послуговуватись під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі, зважаючи на його специфіку, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), та законодавства в цілому.
Замовник самостійно обирає шлях здійснення такого моніторингу, бо дане питання законодавчо не врегульовано. При цьому замовник зважає на принципи здійснення закупівель, закріплені у статті 5 Закону. Закупівлі здійснюють за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін, комерційних пропозицій на аналогічний товар. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 No 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» з врахуванням кошторисних призначень та потреби. Очікувана вартість на закупівлю складає 1 105 000,00 грн. (один мільйон сто п’ять тисяч гривень 00 копійок).


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

«Будівництво водопроводу по вул. Шевченка та Надії у с. Сухий Лиман Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області. Коригування» (ДК 021:2015: 45231000-5 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач)

Відкриті торги з особливостями

UA-2025-01-24-008876-a

15 509 513,40 грн. (П'ятнадцять мільйонів п’ятсот дев’ять тисяч п’ятсот тринадцять грн. 40 коп.); кошти місцевого бюджету – 15 509 513,40 грн. (П'ятнадцять мільйонів п’ятсот дев’ять тисяч п’ятсот тринадцять грн. 40 коп.)

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені  відповідно до потреб Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, проектно – кошторисної документації  та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації разом з додатками до неї, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. Проектно кошторисна документація з будівництва водопроводу по вул. Шевченка та Надії у с. Сухий Лиман Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області. Коригування розроблено відповідно до вимог: Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проєктних, науковопроєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво».

Клас наслідків об’єкту будівництва  - СС2.

Якісні та технічні характеристики робіт відповідають нормам та положенням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». 

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту (позитивний) № 25/2540-07/24 від 25 липня 2024 року. Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 15 509 513,40 грн. (П'ятнадцять мільйонів п’ятсот дев’ять тисяч п’ятсот тринадцять грн. 40 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №3 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.

 


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України  від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

«Реконструкція водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)

Відкриті торги з особливостями

UA-2025-01-22-006767-a

17 147 116,20 грн. (Сімнадцять мільйонів сто сорок сім тисяч сто шістнадцять грн. 20 коп.); кошти місцевого бюджету – 17 147 116,20 грн. (Сімнадцять мільйонів сто сорок сім тисяч сто шістнадцять грн. 20 коп.)

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені  відповідно до потреб Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, проектно – кошторисної документації  та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації разом з додатками до неї, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями. Проектно кошторисна документація з реконструкції водопровідної мережі на ділянці від Старої Люстдорфської дороги до вул. Гарманна ж/м "Чорноморка-2" с. Лиманка Одеського району Одеської області розроблено відповідно до вимог: Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проєктних, науковопроєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво».

Клас наслідків об’єкту будівництва  - СС2.

Якісні та технічні характеристики робіт відповідають нормам та положенням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». 

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та затвердженого Експертного звіту (позитивний) № 11/0114Ю-07/24 від 11 липня 2024 р. Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 17 147 116,20 грн. (Сімнадцять мільйонів сто сорок сім тисяч сто шістнадцять грн. 20 коп.) з ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №3 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.

 


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015: код 79710000-4 «Охоронні послуги» (Охоронні послуги об'єктів комунальної власності та підтримка громадського порядку на території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області ДК 021:2015: код 79713000-5 «Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони»)

Відкриті торги з особливостями

UA-2025-01-13-003815-a

900 000,00 грн. (дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ

У замовника є необхідність у закупівлі послуг даного виду, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду послуг. 

1. Охорона території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області здійснюється двома групами швидкого реагування по 2 охоронника на автомобіль, шляхом патрулювання території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, по маршрутам зазначеним у цьому додатку до тендерної документації. Охорона здійснюється цілодобово, у тому числі, у святкові та вихідні дні.

2. Патрулювання 3 (три) рази на добу, у тому числі вихідні та святкові дні, 2 групи швидкого реагування (2 транспорти реагування, 4 особи), відповідно до маршрутів, зазначених нижче.

3. Для безперебійності надання послуг учасник має забезпечити наявність двох резервних транспортних засобів для можливості заміни в разі виходу з ладу основного транспорту реагування.

Очікувана вартість предмета закупівлі складає 900 000,00 грн. (дев’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких послуг.

Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану.  Затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на Охоронні послуги об'єктів комунальної власності та підтримка громадського порядку на території Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області, а також обсяг, форми і методи оприлюднення отриманих відомостей.

 


Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

ДК 021:2015: код 09310000-5 «Електрична енергія» (Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5)

Відкриті торги з особливосятми UA-2025-01-09-004699-a

3 955 650,00 грн. (три мільйона дев’ятсот п’ятдесят п’ять тисяч шістсот п’ятдесят гривень 00 копійок) з ПДВ

Загальний прогнозований обсяг споживання, що закуповується: Електрична енергія ДК 021:2015: код 09310000-5 – 445 000 кВт/год. Термін постачання: до 31 грудня 2025 року. Особливі вимоги до предмету закупівлі. Постачання електричної енергії споживачу регулюється чинним законодавством України: Кодексом систем розподілу, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 310; Кодексом системи передачі, затвердженого постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 309; Законом України від 13.04.2017 № 2019-VIII «Про ринок електричної енергії»; Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики та комунальних послуг України від 14.03.2018 № 312. Мета використання товару: для задоволення потреб у споживанні електричної енергії об’єктів Замовника. До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом.

Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Споживачем/Замовником самостійно безпосередньо  оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеного між оператором системи розподілу та Споживачем/Замовником. До ціни пропозиції учасник не включає послуги з розподілу.

Для забезпечення безперервного постачання електричної енергії замовнику учасник зобов’язується здійснювати своєчасну закупівлю електричної енергії в обсягах, що за належних умов забезпечать задоволення попиту на споживання електричної енергії замовником.

Параметри якості електроенергії в точках приєднання споживача в нормальних умовах експлуатації повинні відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2023 “Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності”.

Очікувана вартість предмета закупівлі Електрична енергія.     (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”) - 09310000-5 -   електрична енергія, розрахована відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Методичних рекомендацій щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених наказом Мінекономіки 07 травня 2024 року № 11712. Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено аналіз цін на  ринку  постачання електричної енергії споживачу, проаналізовані цінові пропозиції учасників торгів електронній системі закупівель "Prozorro" та останні розрахунки за спожиту Замовником електричну енергію. Отримана під час аналізу ринку інформація дозволила визначити обґрунтовану очікувану вартість з урахуванням актуальних пропозицій ринку. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована за методом порівняння ринкових цін та  визначається  як добуток очікуваної ціни за одиницю на кількість товару/послуг, що розраховується за такою формулою:

ОВмрц = Цод * V,

де:

ОВ мрц

очікувана вартість, розрахована за методом порівняння ринкових цін;

 

Цод

очікувана ціна за одиницю товару/послуги;

 

V

кількість (обсяг) товару/послуги, що закуповується.

Розрахунок:  ОВ мрц  =  8.89 грн. кВт/год * 445 000 кВт/год = 3 955 650,00 грн. з урахуванням ПДВ., де очікувана ціна за одиницю товару – 8.89 грн.кВт/год (з урахуванням ПДВ), заявлений обсяг споживання електричної 445 000  кВт/год.

До очікуваної вартості закупівлі не включено  вартість послуг з розподілу Оператору Системи Розподілу.

 



Інформація щодо процедур закупівель

на виконання п. 41  Постанови Кабінету Міністрів України 
від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України 
від 16 грудня 2020 р. № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710»

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду ЄЗС

Вид та ідентифікатор закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

Код ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з технічного обслуговування світлофорних об'єктів код ДК 021:2015: 50232200-2 - Послуги з технічного обслуговування світлофорів)

Відкриті торги з особливостями

UA-2025-01-08-003330-a

750 000,00 грн. (сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ

У замовника є необхідність у закупівлі послуг даного виду, оскільки за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає вимогам та потребам замовника. Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного виду послуг. 

Ремонт та технічне обслуговування світлофорних об’єктів здійснювати з урахуванням вимог Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого Наказом Держжитлокомунгоспу України від 23.09.2003 № 154, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 р. за № 189/8788 (зі змінами та доповненнями).

Обслуговування 13 світлофорних об’єктів протягом 2025 року. Територія обслуговування:  Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області, склад якої входять:  автодорога "Одеса-Рибпорт"; с.Лиманка; с.Сухий Лиман та автодорога С 161819/М- 27 – Чорноморка та пр.Небесної сотні  (14 ст. Чорноморської дороги) з врахуванням обслуговування кількості об’єктів протягом 2025 року.

Очікувана вартість  предмета закупівлі складає 750 000,00 грн. (сімсот п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких послуг.

Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до змін до річного плану.  Затверджено кошторис на 2025 рік, в якому зокрема передбачаються видатки на Послуги з технічного обслуговування світлофорних об'єктів, а також обсяг, форми і методи оприлюднення отриманих відомостей.

 

 

Таїровська селищна рада повідомляє

26 Жовтня, 2021 р., 13:51
Інформація щодо процедур закупівель

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь