ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

Дата: 22.11.2022 14:16
Кількість переглядів: 334

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ОПРИЛЮДНЕННЯ ПРОЕКТУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТУ

           Відповідно до ст.9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» повідомляємо, що 22.11.2022 року в мережі інтернет на офіційному Веб-сайті Таїровської селищної ради опублікується проект регуляторного акта та аналіз регуляторного впливу проекту рішення Таїровської селищної ради «Про затвердження архетипів тимчасових споруд та порядку розміщення, демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громаді» 

 Пропозиції та зауваження від фізичних та юридичних осіб, їх об`єднань  приймаються протягом одного місяця з моменту опублікування проекту даного рішення.

Поштова адреса: 65496, смт.Таїрове вул.40-річчя Перемоги, будинок 27

тел.:(094)863-04-09.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото без опису

 

У К Р А Ї Н А

ВИКОНКОМ  ТАЇРОВСЬКОЇ  СЕЛИЩНОЇ  РАДИ

ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

П Р О Є К Т   Р І Ш Е Н Н Я №

2022року

 

Про затвердження архетипів тимчасових споруд, Порядку розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади 

 

 

З метою упорядкування розміщення тимчасових споруд, торговельних майданчиків та засобів пересувної мережі, більш ефективного використання земель, які є комунальною власністю Таїровської територіальної громади, керуючись статтями 4, 10 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», відповідно до статті 28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», статті 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів», керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 р. № 198  «Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 р. № 244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності», пунктом 31 частини 1 статті 26, статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Таїровської селищної ради

В И Р І Ш И В:

 

  1. Затвердити «Архітипи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Таїровської територіальної громади Одеського району Одеської області», згідно Додатку 1 до рішення.
  2. Затвердити «Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади» , згідно Додатку 2 до рішення
  3. Оприлюднити дане рішення на офіційному веб-сайті Таїровської селищної ради.
  4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника Таїровського селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради  Безпалька С.Г.

 

 

 

 

 

 

Проект рішення підготовлений відділом архітектури, містобудування та архітектурно-будівельного контролю Управління містобудування, архітектури та землеустрою Таїровської селищної ради та вноситься на розгляд селищним головою

 

 

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету

Таїровської селищної ради

від «___» ________2022 року №_________

 

Архітипи тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Таїровської територіальної громади Одеського району Одеської області.

 

Архітип №1

 

Фото без опису

Перспективне зображення

Фото без опису

 

1) Тимчасові споруди виконувати в металевому каркасі.

2) Колірні стандарти, що застосовуються:

 

RAL 8025

 

RAL 8008

 

RAL 6022

 

RAL7004

 

RAL 9003

 

3) Не припустимо на одній території з двома, чи кількома кіосками даного архітипа застосовувати різні стандарти кольору.

4) Допустимо застосовувати брєндування на скляному фасаді у верхній частині під фризом ширіною не більше 0,25м по періметру вітража, та в нижній частині - не більше 0,9м від нижнего рігеля вітражу.

5) Розміщення рекламних площин для комерційного використання шляхом встановлення «лайтбоксів» в модуль вітража, або обклеювання склопакета рекламною плівкою не допускається.

6) Допускається, у разі технологічної необхідності, заміна нижнього поясу склопакетів на термопанель, під колір профілю.

7) Влаштування ролет передбачити під колір фасаду.

Примітка:

1) Замовник, на підставі затверджених архітипів тимчасових споруд, має можливість розробити індивідуальний ескізний проект тимчасової споруди з поєднанням архітектури тимчасової споруди з особливостями навколошнього середовища та з урахуванням комплексного благоустрою території;

 2) При оформлені паспорта прив’язки тимчасової споруди для ведення підприємницької діяльності, необхідна візуалізація об’єкта в структурі громади.

 

 

Архітип №2

 

Фото без опису

Перспективне зображення

Фото без опису

1) Тимчасові споруди виконувати в металевому каркасі.

2) Колірні стандарти, що застосовуються:

 

RAL 8025

 

RAL 8008

 

RAL 6022

 

RAL7004

 

RAL 9003

 

3) Не припустимо на одній території з двома, чи кількома кіосками даного архітипа застосовувати різні стандарти кольору.

4) Допустимо застосовувати брєндування на скляному фасаді у верхній частині під фризом шириною не більше 0,25м по периметру вітража, та в нижній частині - не більше 0,9м від нижнего рігеля вітражу.

5) Розміщення рекламних площин для комерційного використання шляхом встановлення «лайтбоксів» в модуль вітража, або обклеювання склопакета рекламною плівкою не допускається.

6) Допускається, у разі технологічної необхідності, заміна нижнього поясу склопакетів на термопанель, під колір профілю.

7) Влаштування ролет передбачити під колір фасаду.

Примітка:

1) Замовник, на підставі затверджених архітипів тимчасових споруд, має можливість розробити індивідуальний ескізний проект тимчасової споруди з поєднанням архітектури тимчасової споруди з особливостями навколишнього середовища та з урахуванням комплексного благоустрою території;

 2) При оформлені паспорта прив’язки тимчасової споруди для ведення підприємницької діяльності, необхідна візуалізація об’єкта в структурі громади.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Архітип №3

 

Фото без опису

Перспективне зображення

Фото без опису

1) Тимчасові споруди виконувати в металевому каркасі.

2) Колірні стандарти, що застосовуються:

 

RAL 8025

 

RAL 8008

 

RAL 6022

 

RAL7004

 

RAL 9003

 

3) Не припустимо на одній території з двома, чи кількома кіосками даного архітипа застосовувати різні стандарти кольору.

4) Допустимо застосовувати брєндування на скляному фасаді у верхній частині під фризом шириною не більше 0,25м по периметру вітража, та в нижній частині - не більше 0,9м від нижнего рігеля вітражу.

5) Розміщення рекламних площин для комерційного використання шляхом встановлення «лайтбоксів» в модуль вітража, або обклеювання склопакета рекламною плівкою не допускається.

6) Допускається, у разі технологічної необхідності, заміна нижнього поясу склопакетів на термопанель, під колір профілю.

7) Влаштування ролет передбачити під колір фасаду.

Примітка:

1) Замовник, на підставі затверджених архітипів тимчасових споруд, має можливість розробити індивідуальний ескізний проект тимчасової споруди з поєднанням архітектури тимчасової споруди з особливостями навколишнього середовища та з урахуванням комплексного благоустрою території;

 2) При оформлені паспорта прив’язки тимчасової споруди для ведення підприємницької діяльності, необхідна візуалізація об’єкта в структурі громади.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Архітип №4

 

Фото без опису

Перспективне зображення

Фото без опису

 

1) Тимчасові споруди виконувати в металевому каркасі.

2) Колірні стандарти, що застосовуються:

 

RAL 8025

 

RAL 8008

 

RAL 6022

 

RAL7004

 

RAL 9003

 

3) Не припустимо на одній території з двома, чи кількома кіосками даного архітипа застосовувати різні стандарти кольору.

4) Допустимо застосовувати брєндування на скляному фасаді у верхній частині під фризом шириною не більше 0,25м по периметру вітража, та в нижній частині - не більше 0,9м від нижнего рігеля вітражу.

5) Розміщення рекламних площин для комерційного використання шляхом встановлення «лайтбоксів» в модуль вітража, або обклеювання склопакета рекламною плівкою не допускається.

6) Допускається, у разі технологічної необхідності, заміна нижнього поясу склопакетів на термопанель, під колір профілю.

7) Влаштування ролет передбачити під колір фасаду.

Примітка:

1) Замовник, на підставі затверджених архітипів тимчасових споруд, має можливість розробити індивідуальний ескізний проект тимчасової споруди з поєднанням архітектури тимчасової споруди з особливостями навколишнього середовища та з урахуванням комплексного благоустрою території;

 2) При оформлені паспорта прив’язки тимчасової споруди для ведення підприємницької діяльності, необхідна візуалізація об’єкта в структурі громади.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Архітип №5

 

 

 

 

 

Фото без опису

 

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

 

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

Фото без опису

 

 

 

Секретар ради                                                                                 Орлов О.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету

Таїровської селищної ради

від «___» ________2022 року №_________

 

 

 

Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади.

 

1. Загальні положення.

 

1.1. З метою забезпечення належного рівня благоустрою під час встановлення тимчасових споруд, упорядкування та приведення їх до єдиного Затвердженого архітипу, Порядку розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади (далі – Порядок) регулює відносини між органами місцевого самоврядування, комунальними підприємствами, установами, організаціями та суб'єктами господарювання, що виникають у процесі розміщення тимчасових споруд, торговельних (літніх) майданчиків та засобів пересувної мережі для провадження підприємницької діяльності, розташованих без улаштування фундаментів на території Таїровської територіальної громади.

1.2. Терміни та визначення:

- архітектурний тип тимчасової споруди (надалі –архітип) – зовнішній архітектурний вигляд тимчасової споруди (далі – ТС) із розміщенням інформації про її власника (користувача), назви продукції та/або послуг, які надаються. При розташуванні ТС відповідно до схеми розміщення ТС застосовуються типові ТС;

- тимчасова споруда – одноповерхова споруда торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, яка має закрите приміщення для тимчасового перебування людей і по зовнішньому контуру площу до 30 кв. м, не перевищує висотою 4 м, що виготовляється з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, встановлюється тимчасово без улаштування фундаменту; 

- паспорт прив’язки ТС – вичерпний комплект документів, у яких визначено місце встановлення ТС на топографо-геодезичній основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території;

- пересувна ТС – споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності (до пересувних ТС відносяться: квасні діжки, літні майданчики, лотки по торгівлі бахчевими культурами, сукупність тимчасових споруд, що розміщуються а зонах відпочинку на берегах водних об’єктів на підставі єдиного паспорту прив’язки ТС тощо);

- схема благоустрою ТС – схема, виконана замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500 із зазначенням заходів щодо благоустрою та озеленення території, прилеглої до ТС (розташування квітників, під’їздів, урн, влаштування дорожнього покриття або мощення фігурними елементами мощення тощо);

- типові ТС – види ТС, виконані за проектами повторного використання;

- самовільно встановлена ТС – ТС, яка встановлена за відсутності одного із документів, передбачених цим Положенням: рішення виконавчого комітету селищної ради, договору оренди земельної ділянки чи договору оренди окремих конструктивних елементів благоустрою, паспорту прив’язки ТС;

- засіб пересувної мережі – засіб, призначений для поза магазинного продажу товарів, зокрема: автокафе, автоцистерни, лавки-автопричепи, спеціальне технологічне обладнання (низькотемпературні прилавки, лотки, розноски, столи, зонти, маркізи тощо);

- торговельний майданчик (літній майданчик) – замощена чи асфальтована ділянка (частина території) об’єкту благоустрою, призначена для торгівлі чи надання послуг, на якій відсутні ТС.

1.3. ТС розміщуються на території Таїровської територіальної громади відповідно до паспорта прив’язки, який виготовляється на підставі рішення виконавчого комітету Таїровської селищної ради та наявних документів на право володіння, користування земельною ділянкою, встановлених законодавством. 

 

2. Порядок надання дозволу на розміщення тимчасових споруд. 

 

2.1. Для отримання попереднього дозволу на розміщення ТС заявник звертається до Управління містобудування, архітектури та землеустрою Таїровської селищної ради (далі – УМАЗ) із заявою, до якої додаються:

- графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані суб’єктом господарювання у довільній формі на топографо-геодезичній основі (М 1:500), яка розробляється спеціалістом який має ліцензію на виконання проєктних робіт, або архітектором який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

-  креслення контурів ТС з прив’язкою до місцевості; 

- реквізити суб’єкта господарювання (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація). 

2.2. УМАЗ протягом 10 робочих днів з дня отримання заяви та доданих матеріалів визначає (підтверджує) відповідність намірів заявника щодо місця розташування ТС або надає аргументовану відмову щодо реалізації наміру розміщення ТС, після чого надає заявнику відповідне повідомлення (додаток № 2). 

2.3. Для отримання дозволу виконавчого комітету Таїровської селищної ради на розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності   Заявник надсилає заяву до ЦНАП та додає до неї наступні матеріали:

 - реквізити суб’єкта господарювання чи фізичної особи (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація);

- повідомлення від УМАЗ про погодження наміру щодо місця розташування ТС;

- документи, що підтверджують право на користування, володіння земельною ділянкою на місці, де планується розміщення ТС; 

- схеми та креслення, які замовник замовляє у організації, яка має ліцензію на виконання проектних робіт, або у архітектора, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

- схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній підоснові (М 1:500) з погодженнями від балансоутримувачів інженерних мереж; 

-  ескізи фасадів у кольорі (М 1:50) – для ТС;

- схему благоустрою прилеглої території, яка містить озеленення, розміщення урн, освітлення, інші елементи благоустрою;

- технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС (у випадку необхідності).

2.4. В разі прийняття позитивного рішення виконавчого комітету Таїровської селищної ради заявник з відповідним рішенням звертається до УМАЗ для оформлення паспорта прив’язки  (у разі потреби).

2.5. Паспорт прив’язки ТС оформлюється УМАЗ протягом 10 робочих днів, підписується начальником УМАЗ та через ЦНАП видається замовнику. 

2.6. Паспорт прив'язки видається на безоплатній основі.

2.7. При оформленні паспорта прив'язки ТС забороняється вимагати від замовника додаткові документи та отримання ним погоджень, не передбачених законодавством та цим Порядком.

2.8. Паспорт прив'язки ТС не надається за умов:

- подання неповного пакета документів, визначених пп. 2.4. цього Порядку;

- подання недостовірних відомостей, зазначених у пп. 2.4.  цього Порядку.

2.9. УМАЗ реєструє паспорт прив'язки в журналі реєстрації паспортів прив'язки або електронному журналі з подальшим внесенням інформації про ТС до містобудівного кадастру. 

2.10. Строк дії паспорта прив'язки відповідно до генерального плану міста, плану зонування та детального плану територій, а також з урахуванням строків реалізації їх положень, не може перевищувати  5 років.

2.11. Продовження строку дії паспорта прив'язки здійснюється за заявою замовника шляхом зазначення нової дати, підпису та печатки УМАЗ у паспорті прив'язки. 

2.12. У разі змін, які відбулися у містобудівній документації на місцевому рівні, будівельних нормах, розташуванні існуючих будівель і споруд, інженерних мереж або з ініціативи суб'єкта господарювання, паспорт прив'язки може переоформлюватись на строк дії цього паспорта прив'язки або на новий строк.

2.13. Встановлення ТС здійснюється відповідно до паспорта прив'язки для розміщення тимчасових споруд. 

2.14. Відхилення від паспорта прив'язки ТС не допускається.

2.15. Паспорт прив'язки виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий – в УМАЗ.

2.16. Дія паспорта прив'язки призупиняється, анулюється, відновлюється за умов, передбачених чинним законодавством.

2.17. Розміщення ТС самовільно забороняється.

2.18. Власники (користувачі) ТС зобов'язані підтримувати належний експлуатаційний стан ТС та відповідного технологічного обладнання, що використовується разом з ТС.

2.19. У разі, коли власник (користувач) має намір змінити естетичний вигляд ТС, він звертається до УМАЗ з письмовою заявою щодо внесення змін до паспорта прив'язки у частині ескізів фасадів. УМАЗ розглядає нові ескізи фасадів ТС, на відповідність архітипу, впродовж десяти робочих днів з дня подання такої заяви та за відсутності обґрунтованих заперечень керівник УМАЗ візує нові ескізи фасадів ТС.

2.20. Режим роботи ТС встановлюється суб'єктом господарювання відповідно до законодавства та погоджується у встановленому порядку. 

2.21. Документація щодо розміщення ТС, видана до набрання чинності цього Порядку, дійсна до закінчення терміну її дії.

2.22. Засоби пересувної мережі (холодильне та інше обладнання), що розміщуються поряд з ТС, не можуть перевищувати 25 відсотків площі ТС і мають розміщуватись поряд з ТС на відстані не більше ніж 1 метр.

3. Вимоги до місць розміщення ТС.

 

3.1. Фактичне місце розміщення ТС повинно відповідати схемі розміщення ТС, що міститься у паспорті прив’язки ТС.

Зовнішній вигляд ТС має відповідати затвердженому архітипу ТС .

3.2 Благоустрій  місця розміщення ТС виконується за рахунок власних коштів замовника на підставі схеми благоустрою прилеглої території, що міститься у паспорті прив’язки ТС або за окремим проектом.

3.3   Підключення ТС до інженерних мереж повинне здійснюватися з дотриманням умов і правил технічної експлуатації відповідних мереж і гарантувати безпеку користувачів дорожніх об`єктів.

3.4.  Біля кожної розташованої ТС повинно бути зовнішнє штучне освітлення, а також впритул до неї покриття вдосконаленого типу:

- по всій довжині фасаду (незалежно від конструкції споруди) - 2 м (у разі технічної можливості);

-з боку службового входу, бічних фасадів -1м (малюнок № 1).

Фото без опису

Малюнок № 1.

 

3.5.  До ТС має бути передбачений зручний під`їзд автотранспорту для розвантаження товару, що не створював би перешкод для проходу пішоходів, посадки та висадки пасажирів громадського транспорту.

3.6.  На вулицях і дорогах, де існуючі будинки, споруди та огорожа розміщені на відстані менше ніж 5 метрів від проїжджої частини, розміщення ТС дозволяється в одну лінію з фасадами будівель, споруд або огорож (малюнок № 2).

 

Фото без опису

Малюнок № 2.

 

        3.7. Розміщення ТС забороняється в охоронних зонах пам'яток  історії, культури і архітектури, в зонах історичного центру і охоронних зонах регулювання забудови, на резервних територіях, призначених для капітального будівництва, територіях, займаних зеленими насадженнями і у водозахисних зонах, на територіях, зайнятих інженерними мережами і в їх охоронних зонах (або при умові обов`язкового погодження з відповідними організаціями).

      3.8. Розміщення ТС обмежується на тротуарах, проїздах і інших ділянках, де ускладняються рух пішоходів і транспорту, проведення санітарного очищення території

      3.9. Забороняється розміщувати ТС ближче 100 м від  загальношкільних та дошкільних закладів.

      3.10. Забороняється розміщення ТС на інженерних комунікаціях. В охоронних зонах інженерних комунікацій дозволяється розміщувати ТС тільки при умові обов'язкового погодження з організаціями, які експлуатують ці комунікації (малюнок № 3).

Фото без опису

Малюнок № 3

3.11.Забороняється розміщувати ТС на газонах, квітниках, дитячих майданчиках, в арках будівель,(малюнок  № 4).

 

Фото без опису

Малюнок № 4

 

 

3.12. Забороняється розміщувати ТС торговельно-побутового призначення на зупинках маршрутних транспортних засобів ближче 20 м у межах видимості в обидва боки тротуару від установленого дорожнього знаку, що позначає зупинку (крім ТС які встановлені в комплексі з зупинкою громадського транспорту та тих, що здійснюють торгівлю пресою та проїзними квитками) (малюнок 5).

 

Фото без опису

Малюнок № 5

 

3.13. Поряд із ТС заборонено розміщення столів, стільців та холодильного обладнання, яке не передбачено паспортом прив’язки цієї ТС (малюнок № 6).

 

 

Фото без опису

Малюнок № 6.

3.14.  Забороняється розміщувати ТС для здійснення роздрібної торгівлі тютюновими виробами та алкогольними напоями, якщо пішохідна доступність до об’єкту торгівлі менша 300 м від території або приміщень дошкільних, лікарняних і навчальних закладів,  окрім ТС з продажу періодичної преси, питної води, пунктів доочищення питної води, реалізації проїзних квитків (без права продажу інших товарів).

3.15.   Не допускається розміщування ТС:

-   ближче ніж за 20 м до перехрестя вулиць (малюнок№1);

 3.16. Допускається створення нових груп ТС тільки за  одним типом та не більше п'яти ТС, для розміщення яких розробляється єдиний паспорт прив'язки ТС з прив'язкою кожної окремої ТС з  відображенням благоустрою прилеглої території.

3.17. При приведенні у відповідність до вимог  схеми існуючих груп ТС, які були розташовані на підставі дозвільної документації, забороняється збільшувати в групах кількість ТС.

         3.18. Допускається оформлення паспортів прив’язки власникам ТС з надання побутових послуг (ремонт одягу, взуття, годинників), які розташовані на підставі дозвільних/погоджувальних документів, що були отримані до затвердження  схеми, та які розміщені не у відповідності з схемою, за умов їх розташування на внутрішньо квартальних територіях.

 

4. Порядок розміщення засобів пересувної мережі та торговельних майданчиків без тимчасових споруд.

 

4.1. Для розміщення засобу пересувної мережі заявник звертається до ЦНАП із заявою, до якої додаються:

- схема розташування засобу пересувної мережі та торговельних майданчиків без ТС, яка, за його заявою, надається УМАЗ; 

- місця підключення до інженерних мереж, у випадку їх наявності;

- реквізити суб’єкта господарювання (найменування, ПІБ, адреса, контактна інформація).

 4.2. УМАЗ протягом 10 робочих днів з дня отримання заяви визначає відповідність намірів заявника місця розташування засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС правилам благоустрою, іншим нормативно-правовим та нормативно-технічним актам, містобудівній документації або надає аргументовану відмову щодо реалізації наміру розміщення засобу пересувної мережі або торговельного майданчика без ТС, після чого направляє відмову або ж дає погодження заявнику (додаток № 3).

4.3. Заявник після отримання погодження від Таїровської селищної ради звертається до КП «Лиман» для укладення договору на благоустрій території. 

4.4. Договір на благоустрій території разом з іншими договорами та документами, передбаченими даним Порядком, дає право на розміщення засобу пересувної мережі терміном визначеним в погоджені. 

4.5. Плата за Договором стягується відповідно до чинного законодавства.

4.6. Самовільне розміщення засобу пересувної мережі забороняється.

 

5. Контроль та демонтаж

 

5.1. Демонтажу підлягають самовільно (незаконно) встановлені ТС, а земельні ділянки під ними приводяться до попереднього стану власниками ТС та повертаються територіальній громаді, у разі:

- ТС розміщенні з порушенням цього Порядку;

- ТС розміщені без отримання паспорту прив’язки;

- ТС, що продовжують розміщуватись після закінчення терміну дії паспорту прив’язки; 

- ТС, що розміщуються з відхиленням від параметрів, визначених паспортом прив’язки, затвердженого архітипу, що продовжують розміщуватись після закінчення терміну дії  документів, виданих до затвердження цього порядку;

- відсутності документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою;

- рішення суду. 

5.2. Факт порушення фіксується в акті обстеження, який складається представниками УМАЗ, КП «Лиман». 

5.3. Порушнику також видається попередження (повідомлення) з вимогою демонтажу самовільно встановленої тимчасової споруди у письмовій формі, який надсилається йому поштою або вручається особисто. У приписі встановлюється місячний термін для усунення порушень.

5.4. У випадку невиконання припису демонтаж здійснюється на підставі рішення виконавчого комітету Таїровської селищної ради за рахунок власника. 

5.5.  У разі невиконання припису демонтаж здійснює КП «Лиман». До демонтажу залучаються представники правоохоронних органів, відповідні комунальні підприємства, підрядні організації, спеціалісти тощо. 

5.6. При здійсненні демонтажу власник самостійно відкриває об’єкт та звільняє його від товарно-матеріальних цінностей і особистого майна, про що представниками відповідного органу місцевого самоврядування складається акт в довільній формі, який підписує власник та представники органів місцевого самоврядування Таїровської селищної ради, після чого КП «Лиман» здійснює демонтаж ТС.

5.7. У разі відсутності (переховування, хвороба, знаходження у відрядженні) власника  самовільно встановленої ТС, відкриття об’єкту проводиться в присутності правоохоронних органів, про що представниками органів місцевого самоврядування складається акт у довільній формі та здійснюється опис товарно-матеріальних цінностей і особистого майна, що знаходиться в межах ТС.  Після проведення опису, самовільно встановлений ТС об’єкт закривається та опечатується. ТС може бути демонтовано та переміщено до місця зберігання в опечатаному вигляді. 

5.8. Акти та опис, вказані в п.п. 5.6, 5.7. Порядку складаються в двох екземплярах, які підписуються представниками органів місцевого самоврядування Таїровської селищної ради та власником відповідної самовільно встановленої тимчасової споруди; один екземпляр надається власнику інший зберігається в КП «Лиман». В разі, якщо власник самовільно встановленої ТС відсутній при виконанні робіт з демонтажу, невідомий, переховується чи відмовляється підписувати вказані документи в акті про це робиться відповідна позначка. В такому випадку екземпляр акту, призначений власнику об’єкта, зберігається у відповідному виконавчому органі Таїровської селищної ради. 

 5.9. На місці демонтованого ТС обов’язково розміщується оголошення (способом, що залежить від умов місцевості) де вказується підстава проведення демонтажу, місце зберігання демонтованого ТС, контактні дані відповідних посадових осіб. 

5.10. Демонтована ТС зберігається на спеціально визначеному штрафному майданчику та може бути повернена власнику після відшкодування витрат на її зберігання, демонтаж та транспортування, інших витрат. Речі, що знаходились в межах ТС мають бути повернуті його власнику в будь-якому разі, без внесення плати.  

5.11. Демонтовані самовільно встановлені тимчасові споруди видаються їх власнику при пред’явленні наступних документів:

- акту, складеного при демонтажі самовільно встановлених тимчасових споруд (в разі наявності у власника такого акту);

- документів, що посвідчують особу;

- документів, що підтверджують право власності на демонтовану тимчасову споруду чи законного володіння, користування нею, а також документів, що підтверджують право власності на товаро-матеріальні цінності, особисті речі, що знаходились у ТС;

- документів про оплату послуг та відшкодування витрат, пов’язаних з демонтажем, переміщенням та зберіганням ТС.

5.12. У разі, якщо власник ТС протягом одного місяця не вжив дії щодо повернення йому ТС, що демонтована і зберігається на штрафному майданчику, ТС може бути реалізована КП «Лиман» для відшкодування витрат на її зберігання, демонтаж та транспортування.

5.13. Демонтовані ТС, засоби пересувної мережі зберігаються протягом 3 місяців з дати проведення демонтажу. Подальше розпорядження ТС та засобами, термін зберігання яких сплинув здійснюється в установленому законодавством порядку.

5.14. Правила даного розділу, з урахуванням особливостей, застосовуються до демонтажу торговельних майданчиків та засобів пересувної мережі. 

 

 

Секретар ради                                                                                 Орлов О.В.

 

 

 

 

 

 

Додаток № 1

до рішення Таїровської селищної ради

від _____________

№ ______________

 

 

Типова форма

повідомлення Управління містобудування, архітектури та землеустрою Таїровської територіальної громади відповідності намірів замовника щодо місця розташування тимчасових споруд (ТС)

 

 

Замовнику ___________________________________________________,

                                   (найменування, ПІБ)

 

          _____________________________________________________________.

                                                    (місце розташування)

 

Ваш намір щодо місця розташування ТС наступної форми _________________________________________________________________, за місцем розташування  _________________________ Таїровська територіальна громада, площею ______, відповідає державним будівельним нормам.

 

Для розгляду питання на засіданні виконавчого комітету Таїровської селищної ради щодо встановлення ТС Вам необхідно:

1. Замовити у виконавця, який має на це відповідну ліцензію:

-  схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній підоснові (М 1:500);

- ескізи фасадів у кольорі (М1:50) – для ТС, а також у балансоутримувача інженерних мереж – технічні умови щодо інженерного забезпечення у випадку необхідності;

- схему благоустрою прилеглої території;

- технічні умови (за наявності).

 

 

 

 

Начальник Управління містобудування ,

архітектури та землеустрою

 

 

 

Н.К. Казанцева

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

 

Проект рішення виконавчим комітетом Таїровської селищної ради 

«Про Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади»

 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом регулювання.

Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.11 року № 548 «Про затвердження Порядку проведення експертизи містобудівної документації» скасовано постанову Кабінету Міністрів України від 26.08.09 №982 «Про затвердження порядку розміщення малих архітектурних форм для провадження підприємницької діяльності». Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено поняття малої архітектурної форми як невеликої споруди декоративного, допоміжного чи іншого призначення, що використовується для покращення естетичного вигляду громадських місць і міських об’єктів, організації простору та доповнює композицію будівників, будівель їх комплексів. Тимчасові споруди для провадження підприємницької діяльності було визначено як одноповерхові споруди, що виготовляються з полегшених конструкцій з урахуванням основних вимог до споруд, визначених технічним регламентом будівельних виробів, будівель і споруд, і встановлюються тимчасово без улаштування фундаменту, ст.28 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено, що розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань будівництва, містобудування та архітектури. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 21.10.2011 №244 затверджено Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності. 

       Відповідно до пункту 2.30 Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 року №244, у разі закінчення строку дії анулювання паспорта прив’язки, самовільного встановлення ТС для провадження підприємницької діяльності, така ТС підлягає демонтажу. 

        Разом з тим порядок, який регламентував би процедуру демонтажу ТС відсутній. Дана проблема негативно впливає як на благоустрій Таїровська територіальна громада та утримання в належному стані його території, архітектурний вигляд міста та його економічний розвиток в цілому, оскільки у випадках закінчення строку дії, анулювання дозвільної документації, самовільного встановлення ТС, зазначені споруди власниками (користувачами) як правило не демонтуються, що порушує право територіальної громади міста на володіння користування, розпорядження земельними ділянками  комунальної власності, на яких розташовані ці ТС.

З огляду на вищевикладене, вирішення окреслених проблем неможливе за допомогою ринкових механізмів або чинних регуляторних актів, та потребує негайного правового врегулювання органами місцевого самоврядування з метою реалізації прав підприємців на ведення господарської діяльності. Прийняття даного регуляторного акту дасть можливість врегулювати порядок реалізації прав суб’єктів господарювання на розміщення тимчасових споруд на території Таїровська територіальна громада з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом. Крім того         проблема демонтажу ТС, встановлених самовільно або з порушенням чинного законодавства не врегульовано, то прийняття нормативно-правового акту-положення про демонтаж ТС на території Таїровська територіальна громада є оптимальним підходом до вирішення зазначеної проблеми з чітким дотриманням регуляторної політики в державі.

Впровадження та виконання вимог запропонованого проекту регуляторного акта відповідає тим ресурсам, якими розпоряджаються органи місцевого самоврядування, а також ресурсам суб’єктів  господарювання, на яких розповсюджується дія запропонованого проекту регуляторного акта(сплата податків, зборів та інших обов’язків платежів). 

       З метою врегулювання процедури надання дозволу на розміщення та демонтажу тимчасових споруд у Таїровської територіальної громади, було підготовлено проект рішення «Про Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади».

             

2. Мета та цілі регулювання.

            Зазначений регуляторний акт підготовлений з метою визначення чіткої процедури надання дозволу на розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті. Положенням проекту рішення встановлюється правове регулювання даного порядку.

          Цілями державного регулювання є: покращення благоустрою та збереження архітектурного вигляду міста, ефективне використання ресурсів територіальної громади, збереження охоронних зон інженерних мереж міста, встановлення єдиного Порядку демонтажу ТС на території Таїровська територіальна громада.

           

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення встановлених цілей

            Альтернативними способами досягнення визначених цілей є:

Перша альтернатива: відсутність чіткого порядку демонтажу ТС чинить перешкоди для планування і забудови, благоустрою території міста, тому не є прийнятним. Заборона розміщення ТС також не може вважатись прийнятною альтернативою тому, що гальмує розвиток підприємницької діяльності у місті, зменшує додатковий дохід до міського бюджету та збільшує рівень безробіття.

Друга альтернатива: Прийняття запропонованого регуляторного акту «Про затвердження Порядку розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади» дасть можливість вирішення актуальних питань механізму  розміщення та демонтажу ТС.

 

4. Механізми та заходи, що пропонуються для розв’язання проблеми.

            Для розв’язання проблеми розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади  пропонується механізм,який спирається на законодавчо врегульовані норми і не суперечить їм. Способами досягнення цілей регулювання є координація суб’єктів, задіяних у процесі виявлення, прийняття рішення щодо розміщення, проведення безпосереднього демонтажу ТС та їх зберігання, а також повідомлення власника (користувача) ТС про вищезазначені дії.

            Запропонований механізм дії даного проекту регуляторного акта відповідає принципам державної регуляторної політики, а саме: доцільності, адекватності, ефективності, прозорості, передбачуваності. 

            Реалізація запропонованого регуляторного акта буде здійснюватись шляхом розроблення місцевого нормативно-правового документу, який в рамках чинного законодавства надасть можливість розробити порядок та встановить єдині правила розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в Таїровська територіальна громада.

 

5.         Можливість досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.

 

          Можливість досягнення визначених цілей регуляторного акту забезпечується у разі виконання суб’єктами господарювання підприємствами, установами, організаціями різних форм власності, їх керівниками, працівниками, громадянами вимог порядку запропонованого проекту регуляторного акту.           

6.         Очікувані результати від прийняття регуляторного акту

 

         Результати прийняття регуляторного акту будуть оцінені за допомогою методу вигод та витрат, який показує соціальну і економічну доцільність такого регулювання та здійснюється за формою: 

 

Вигоди

 

 

Витрати

 

 

Сфера інтересів держави  (міська влада)

 

1.Покращення та збереження архітектурного вигляду міста

2.Затвердження чіткого механізму надання дозволу на розміщення ТС

3.Збереження охоронних зон інженерних мереж міста

4. Врегулювання процедури демонтажу ТС

 

1. Витрати пов’язані з впровадженням та контролем за дотриманням вимог регуляторного акту

 

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

 

1. Узгодження всіх питань на стадії проектування

2. Встановлення єдиного порядку розміщення та демонтажу ТС на території Таїровська територіальна громада

 

1. Грошові та часові витрати пов’язані з отриманням дозвільної документації на встановлення ТС (грошові витрати пов’язані з виготовленням проектно-кошторисної документації)

2. Витрати на демонтаж ТС

 

Сфера інтересів громади

 

1. Покращення благоустрою міста

2. Збереження архітектурного вигляду міста

3. Збереження охоронних зон інженерних мереж міста

 

Відсутні

7. Строк дії регуляторного акту.

 Строк дії регуляторного акта необмежений. У разі зміни законодавства, або з інших причин, до регуляторного акта можна вносити зміни та доповнення.       

                             8. Показники результативності акта.

                   Показниками результативності даного регуляторного акту є:

            а) кількість заяв про надання дозволу на розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності в смт.Таїрове;

          б)  кількість демонтованих ТС.

 

9.         Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження 

                           результативності акта.

 

            Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися відповідно до вимог Закону України « Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

          Повторне відстеження регуляторного акта буде здійснено через рік  з дня набрання ним чинності, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим актом.

Періодичні відстеження  планується проводити один раз на кожні три роки, починаючи з дня виконання заходів щодо повторного відстеження, з метою подальшого вдосконалення рішення селищної ради.

Відстеження результативності буде здійснюватись протягом усього терміну дії шляхом розгляду пропозицій та зауважень, які надійдуть до виконавчого комітету Таїровської селищної ради, з метою подальшого вдосконалення рішення селищної ради. 

          Відділ містобудування та архітектури

         виконавчого комітету Таїровської селищної ради 

 

          Пропозиції та зауваження до проекту регуляторного акта «Про Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у Таїровської територіальної громади» від громадян, суб’єктів  підприємницької діяльності будуть прийматись протягом місяця з дати його оприлюднення за адресою: 65496, смт.Таїрове, вул.40-річчя Перемоги, будинок 27, Управління містобудування, архітектури та землеустрою Таїровської селищної ради, тел.:(094)863-04-09.

 

     Звіт про базове відстеження результативності регуляторного акта

Проект рішення Таїровської селищної ради « Про затвердження архітипів тимчасових споруд, Порядок розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території Таїровської територіальної громади»

Виконавець заходів з відстеження- Управління містобудування, архітектури та землеустрою Таїровської селищної ради

Цілі прийняття акта – визначення чіткої процедури надання дозволу на розміщення та демонтаж тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності у місті,   покращення благоустрою та збереження архітектурного вигляду міста, ефективне використання ресурсів територіальної громади, збереження охоронних зон інженерних мереж міста. 

Строк виконання заходів з відстеження 10 днів (16.02.2023-26.02.2023 рік)

Тип відстеження - базове

Заходи які були виконані з відстеження результативності – вивчення досвіду роботи щодо демонтажу ТС у місті Київ та Одесі;  вивчення чинного законодавства щодо можливості розроблення порядку та встановлення єдиних правил розміщення та демонтажу тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності. 

Метод відстеження результативності – аналіз статистичних даних

Аналіз отримання значень показників результативності – відстеження результативності цього регуляторного акту здійснювалось шляхом аналізу інформації Управління  містобудування, архітектури та землеустрою Таїровської селищної ради і Центру надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті Таїровської селищної ради.

Кількісні значення показників результативності

1)         Кількість заяв про надання дозволу на розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності в смт.Таїрове;

2)         Кількість демонтованих ТС.

 

Період

Кількість заяв про надання дозволу на розміщення ТС для провадження підприємницької діяльності в Таїровській територіальній громаді

Кількість демонтованих Тимчасових споруд

2022

40

0

 

Висновки та рекомендації 

        Регуляторний акт має певний ступінь визначених цілей, результати реалізації його положень призведуть до створення доступних та зручних умов для реалізації та захисту прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб щодо  вирішення актуальних питань механізму  розміщення та демонтажу ТС.

Проект рішення селищної ради розроблений у зв’язку з необхідністю  врегулювання порядку реалізації прав суб’єктів господарювання на розміщення тимчасових споруд на території Таїровська територіальна громада з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом. Крім того         проблема демонтажу ТС, встановлених самовільно або з порушенням чинного законодавства не врегульовано, прийняття нормативно-правового акту-положення про демонтаж ТС на території Таїровська територіальна громада є оптимальним підходом до вирішення зазначеної проблеми з чітким дотриманням регуляторної політики в державі.

За результатами проведеного аналізу рекомендовано цей проект рішення винести на обговорення міською радою.

 

 

 

 

Начальник Управління містобудування,

архітектури та землеустрою                                                                    Н.К. Казанцева


Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь