Пошук

Передбачена щорічна перереєстрація документів громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті селищної ради з метою підтвердження їх права на поліпшення житлових умов.

Дата: 13.10.2021 10:26
Кількість переглядів: 531

 

                          Шановні жителі громади.       

Відповідно до ст.ст. 40, 42 Житлового кодексу Української РСР, п. 25 та 25-1 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 року № 470, рішення виконавчого комітету Таїровської селищної ради №127 від 14 червня 2019 року «Про заходи щодо  реалізації  прав громадян, які  потребують поліпшення умов проживання» (зі змінами) передбачена щорічна перереєстрація документів громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті  селищної ради  з метою підтвердження їх  права на поліпшення житлових умов.

            З метою реалізації  вимог закону пропонуємо  зазначеній категорії громадян у період до 30  листопада  2021 року надати до  Таїровської селищної  ради (через ЦНАП)  власноруч заповнену заяву   та  інші  документи, згідно додатку.                       

           Наслідком нездійснення  вимог щодо  своєчасної щорічної перереєстрації є зняття громадянина з квартирного обліку.

Додаток-   зразок заяви, що  додається.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таїровському селищному голові

_________________________________

(П.І.Б. селищного голови)

_________________________________

(П.І.Б.  та адреса проживання заявника)

___________________________

тел. __________________________

 

 

ЗАЯВА

Прошу здійснити перереєстрацію моїх облікових даних в реєстрі осіб на поліпшення житлових умов, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Таїровської селищної ради.

 

ДО ЗАЯВИ ДОДАЄТЬСЯ:

  1. Довідка про склад сім'ї.
  2. Довідка з місця проживання.

3. Деталізований (розширений) витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на кожного члена сім’ї, у тому числі дітей, сформована терміном не пізніше 30 календарних днів до дня подання заяви.

4. Деталізований (розширений) витяг (інформаційну довідку) з Бюро технічної інвентаризації на кожного члена сім’ї (щодо усієї наявної інформації про отримання/придбання та продажу нерухомого майна станом до 31.12.2012), у тому числі дітей, народжених до 31.12.2012.

5. Деталізований (розширений) витяг (інформаційну довідку) з Єдиного державного реєстру транспортних засобів по особі від територіального сервісного центру на кожного повнолітнього члена сім’ї (щодо усієї наявної інформації про отримання/придбання та продаж транспортних засобів).

«______» ___________ 202__ р.                                                  

                                                         _______________________                  __________________                   (Підпис)

                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь