Передбачена щорічна перереєстрація документів громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті селищної ради з метою підтвердження їх права на поліпшення житлових умов.

Дата: 13.10.2021 10:10
Кількість переглядів: 310

 

                    Шановні жителі громади.       

Відповідно до ст.ст. 40, 42 Житлового кодексу Української РСР, п. 25 та 25-1 Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм приміщень в Українській РСР, затверджених Постановою Ради Міністрів УРСР і Української республіканської ради професійних спілок від 11.12.1984 року № 470, рішення виконавчого комітету Таїровської селищної ради №127 від 14 червня 2019 року «Про заходи щодо  реалізації  прав громадян, які  потребують поліпшення умов проживання» (зі змінами) передбачена щорічна перереєстрація документів громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконавчому комітеті  селищної ради  з метою підтвердження їх  права на поліпшення житлових умов.

            З метою реалізації  вимог закону пропонуємо  зазначеній категорії громадян у період до 30  листопада  2021 року надати до  Таїровської селищної  ради (через ЦНАП)  власноруч заповнену заяву   та  інші  документи, згідно додатку.                       

           Наслідком нездійснення  вимог щодо  своєчасної щорічної перереєстрації є зняття громадянина з квартирного обліку.

Додаток-   зразок заяви, що  додається.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таїровському селищному голові

_________________________________

(П.І.Б. селищного голови)

_________________________________

(П.І.Б.  та адреса проживання заявника)

___________________________

тел. __________________________

 

 

ЗАЯВА

Прошу здійснити перереєстрацію моїх облікових даних в реєстрі осіб на поліпшення житлових умов, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Таїровської селищної ради.

 

ДО ЗАЯВИ ДОДАЄТЬСЯ:

  1. Довідка про склад сім'ї.
  2. Довідка з місця проживання.

3. Деталізований (розширений) витяг (інформаційну довідку) з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно на кожного члена сім’ї, у тому числі дітей, сформована терміном не пізніше 30 календарних днів до дня подання заяви.

4. Деталізований (розширений) витяг (інформаційну довідку) з Бюро технічної інвентаризації на кожного члена сім’ї (щодо усієї наявної інформації про отримання/придбання та продажу нерухомого майна станом до 31.12.2012), у тому числі дітей, народжених до 31.12.2012.

5. Деталізований (розширений) витяг (інформаційну довідку) з Єдиного державного реєстру транспортних засобів по особі від територіального сервісного центру на кожного повнолітнього члена сім’ї (щодо усієї наявної інформації про отримання/придбання та продаж транспортних засобів).

«______» ___________ 202__ р.                                                  

                                                         _______________________                  __________________                   (Підпис)

                                                                                                                       

 

Фото без опису


« повернутися до розділу «Оголошення»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь