Увага! Конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування
Таїровська селищна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб органів місцевого самоврядування:
Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. № 169 та з метою забезпечення конституційного права рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на вакантні посади:
- начальник управління організаційної роботи та зв'язків з громадськістю — 1 од.;
- начальник відділу організаційної роботи та діловодства Управління організаційної роботи та зв'язків з громадськістю — 1 од.;
- начальник відділу зв?язків з громадськістю Управління організаційної роботи та зв'язків з громадськістю — 1 од.;
- начальник відділу соціального захисту та охорони здоров?я населення Управління гуманітарної політики — 1 од.;
- начальник відділу доходів та видатків фінансового управління — 1 од.;
- начальник відділу з питань земельних правовідносин Управління містобудування, архітектури та землеустрою — 1 од.;
- начальник відділу архітектури, містобудування та архітектурно-будівельного контролю Управління містобудування, архітектури та землеустрою — 1 од.;
- головний спеціаліст (system administrator) відділу зв?язків з громадськістю Управління організаційної роботи та зв'язків з громадськістю — 1 од.;
- головний спеціаліст відділу управління персоналом — 1 од.;
- головний спеціаліст фінансового забезпечення Управління гуманітарної політики — 1 од.;
- головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління - 1 од.;
- головний спеціаліст відділу економічного розвитку, інвестицій та комунальної власності - 1 од.;
- головний спеціаліст відділу економічного розвитку, інвестицій та комунальної власності (на час декретної відпустки основного працівника) - 1 од. ;
- головний спеціаліст відділу архітектури, містобудування та архітектурно-будівельного контролю Управління містобудування, архітектури та землеустрою — 3 од.;
- головний спеціаліст з питань земельних правовідносин Управління містобудування, архітектури та землеустрою (на час декретної відпустки основного працівника) — 1 од.;
- адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» - 1 од.;
- державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг» - 1 од.;
Вимоги до кандидатів:
Начальник Управління організаційної роботи та зв?язків з громадськістю:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 3 років.
Начальник відділу організаційної роботи та діловодства Управління організаційної роботи та зв?язків з громадськістю:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 2 років.
Начальник відділу соціального захисту та охорони здоров'я Управління гуманітарної політики:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 2 років.
Начальник відділу доходів та видатків фінансового управління:
1. Вища економічна та/або фінансово-економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 2 років.
Начальник відділу земельних правовідносин Управління містобудування, архітектури та землеустрою:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 2 років.
Начальник відділу архітектури, містобудування та архітектурно-будівельного контролю Управління містобудування, архітектури та землеустрою :
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 2 років.
Головний спеціаліст (system administrator) відділу зв’язків з громадськістю Управління організаційної роботи та зв’язків з громадськістю:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
Головний спеціаліст відділу управління персоналом:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 1 року.
Головний спеціаліст фінасового забезпечення Управління гуманітарної політики:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності фінансового управління:
1. Вища економічна та/або фінансово-економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 1 року.
Головний спеціаліст відділу економічного розвитку, інвестицій та комунальної власності:
1. Вища економічна та/або фінансово-економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня бакалавра.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 1 року.
Головний спеціаліст відділу архітектури, містобудування та архітектурно-будівельного контролю Управління містобудування, архітектури та землеустрою:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Головний спеціаліст з питань земельних правовідносин Управління містобудування, архітектури та землеустрою:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче бакалавра.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року.
Адміністратор відділу «Центр надання адміністративних послуг»:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста.
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 1 року.
Державний реєстратор відділу «Центр надання адміністративних послуг».:
1. Вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче ступеня магістра, спеціаліста за спеціальністю правознавство, сертифікат про підтвердження професійної компетентності у відповідній сфері державної реєстрації (отриманий в установленому законодавством порядку).
2. Знання Конституції України; законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання корупції», нормативних документів, що стосуються та діяльності органу місцевого самоврядування; постанов, розпоряджень, інших нормативно-правових актів, що регулюють розвиток відповідної сфери управління та напрямку діяльності відділу на посаду в якому претендує кандидат; практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенції підрозділу.
3. Вільне володіння державною мовою.
4. Впевнене володіння основними принципами роботи на комп'ютері та відповідними програмними засобами.
5. Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не меньше 1 року.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заява про участь в конкурсі;
- заповнена особова картка /форма П-2ДС/ з відповідними додатками;
-автобіографія;
- 2 фотокартки розміром 4х6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- копія документа, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
- документи державного зразка про середню/вищу освіту, в яких зазначено про вивчення предмета/дисципліни, що підтверджують знання української мови, або посвідчення щодо вільного володіння державною мовою, отримані до 25 жовтня 2019 року (за наявністю).
- письмову заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї;
- декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції», шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (nazk.gov.ua);
- копія трудової книжки.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу на офіційному веб-сайті Таїровської селищної ради.
При подачі копій при собі мати оригінали.
На службу в органах місцевого самоврядування не може вступити особа, яка:
1) досягла шістдесятип’ятирічного віку;
2) в установленому законом порядку визнана недієздатною або дієздатність якої обмежена;
3) має судимість за вчинення умисного злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;
4) відповідно до рішення суду позбавлена права займатися діяльністю, пов’язаною з виконанням функцій держави, або займати відповідні посади;
5) піддавалася адміністративному стягненню за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення - протягом трьох років з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили;
6) має громадянство іншої держави;
Документи щодо участі в конкурсі приймаються з 20.04.2021р. по 20.05.2021р.
Конкурс проводитиметься на посади начальників управлінь та відділів - 21.05.2021р.
Конкурс проводитиметься на посади головних спеціалістів та адміністраторів та державних реєстраторів 25.05.2021р.
Тел.: 0800751701, електронна пошта: tairove.rada@gmail.com